>Možno je to nejaký špeci alebo nový FW lebo ty máš CRS a známe FW sú označené CRX. Tu sú : https://github.com/OpenSourceEBike/Bafang_M500_M600/tree/main/Firmwares/Official/Motor/m500
Možno by ti stačilo nahrať niektorý z nich. Len ten pôvodný sa nedá uložiť a prideš oň.
Skús sa na to opýtať DaDo.Bzz on sa takými vecami zaoberá.
Ak to je ešte v záruke tak kontaktuj predajcu.

Cavko VTV a MinoPino
CRS bude len preklep.

Ano, vidavam aj ja novsie M500ky s v17.8 - 15A.
Ta 17.7 je OK, s nou su ludia spokojni. A je aj v18.9 tiez 17A - tu som este neskusal.

A ako pises, cez CAN bus sa firmware z kontrolera neda odcitat a ulozit. Ale viem to vycitat priamo z cipu, len by som potreboval taky jeden motor a mali by sme potom aj tu v17.8 k dispozicii na experimenty a stale sa mozes potom vratit spat, aby nahodou servis nepindal. (tu sa lahko vieme dostat ku kontroleru, nemusime ani motor davat dole z bajku)

No a potom su tu novsie verzie M500 (rev.B), ktore som zatial videl len v 48V verziach.

VTV, posli mi pls. tu 20A verziu firmwaru.
Daj pozor, ak pojdes dlhsi kopec na 20A, motor dosiahne velke teploty, potom z toho odchadza kontroler casom. Nejak tam nevidim na bafangoch overtemperature ochranu - co vobec nechapem ako je mozne to takto predavat.
Na M600(rev.B) som dosiahol 132C po vybehnuti na Kamzik a nic, ziadny error to nehodilo, alebo redukciu vykonu a slo by to kludne este dalej. Cez 110C v statore by som nesiel.

Power limitation pri nizkom SOC baterky sa da odstarnit oklamanim motora cez K1 BBR, dokonca aj pod 30V. www.k1ebikes.com/bbr

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up