Sam jazdim ako hovori Mikee ,,open product,, z dielne astro a kancelarie ctm. Proti tomuto absolutne nic nemam, kedze z mojej skusenosti, uz druhej, da sa tak mat skvely
bike za cenu viac nez priaznivu, teda dostupnost nacinia bez kompromisov aj pre cloveka, co ma hlbsie do vrecka. FSS funguje excelentne, tam nie je co vytknut, dizajn je uz podla mna celkom fajn, mozno zadna stavba by mohla byt trochu krajsia, osadenie tip top, aj ked cely sram akosi v teplote okolo nuly prestal fungovat. ale hlavne, je tam GEOMETRIA, co ma hlavu a patu... proste moderny AM/Enduro bike ako sa patri. este tam vidim aj priestor na znizenie podvozku a polozenie o pol stupna, a to uz by bol iny zjazdak.. a ani horekopcovost by neutrpela.
Ten kellys, vsetko vyzera na prvy pohlad ok, vybava super, konecne
vidlice ako sa patri. minulorocne 150mm 32 nohy s hentakym uhlom, no uplne odveci... len staci sa pozret na cisla s geometriou a je jasne, ze je to dost zabite.teraz nemyslim HA, mnoho vyrobcov ide do tychto cisel a funguje im to. povedzte mi, kto by to chcel na vase lokalne traily? urcite to nejde ani nejako zazrace do kopca. Mko ma 19 palcovu sedlovku, takze je zbytocne vysoky, zadna stavba to som este nevidel, sedlovy uhol musi byt aky je, inac by sa to nezmestilo ani do zatacky na dialnici, ale slapaniu nepomoze. moja rada, znizit, skratit... investovat do foriem a bude to parada... cielovka swagu asi nepotrebuje stabilitu v 70km/h v rockgardene...
mozno sa zda, ze som prilis analyticky, alebo moc kriticky, ale nejde mi o to, aby som nieco zhadzoval. skor je v tom uprimny zaujem o zlepsovanie sa slovenskych znaciek, kedze s jednou sam mam velmi dobru skusenost:)
http://mtbs.cz/clanek/test-ctm-scroll-kellys-swag-dil-2/kategorie/testy-recenze/rubrika/bike-technika?page=3