A pri zahranicnych globalnych top znackach sa vyrobcovia viacej snazia? Trek, Specialized,...
S lokalnymi distributormi, vyrobcami sa pri rieseni reklamacie spravidla da komunikovat v pohode aj priamo, len ked treba vyrobok poslat spat, bude to cez predajcu, kde si to kupil. napr. lebo zakon + je za to zaplateny v marzi z predaja vyrobku. Siet nezavislych servisov nemaju vyrobci dovod budovat, lebo v cyklo je predaj a servis spravidla spojeny. That's all folks.
07.06.2022 - 11:05:18
00
ivast napísal:
aby som este doplnil svoj pribeh, tak obe predajne boli autorizovanych Yama delaerov a skuter bol lacnejsi ako Spectral co som kupoval tuto jar ;-]

Takze 3 dovod, preco si nemal problem - lokalna konkurencia. Pre toho druheho si nebol vychcalek z internetu, len nespokojny zakaznik miestnej konkurencie :)
07.06.2022 - 11:07:26
00
keyboard_arrow_up