Na cestakoch som to nikdy nemal. Kedysi. ked
brzdy neboli tak pevne a hlavne pamatnici si mozno spomenu na ceskoslovenske celustove brzdy (nemyslim specialky a centriky , tie uz boli vyrazne lepsie na tom) sa naozaj spalky vykrucali smerom od rafika a tam bolo celkom namieste ak spalik dosadal na
rafik zosikma, pretoze cela brza sa krutila pri silnom brzdeni....odhliadnuc od toho, ze tie brzdy aj tak nebrzdili;o).
Ale na modernych brzdach od cias, ked som si kupil svoje prve 105 som nic take nikdy robil nemusel a nedava to zmysel (brzdy mi nikdy nepiskali).
Navyse v mojom pripade na zadnej brzde idu spalky rovnomerne s rafikom a na prednej lavy ide mozno 0.5mm, ale pravy tak 2-3mm, co je podla mna jasnym znakom poskodenej celuste brzdy (aj ked z fotky to tak nevyzera) a znizuje jej ucinnost.
Na mojom deduskovi Authorovi Mystic mam povodne brzdy a tiez som nikdy ziaden toe-in, toe-out na nom neriesil, nepoznam nikoho zo svojho okolia, zeby to takto riesil, takze mi to az tak bezna prax zase nepride.
Za par dni dopisem, ci malo zmysel vymienat povodne Tektro za tie Tiagry, pretoze vymena gumiciek/spalkov zatial zmysel nedala.