Jezus napísal:
Vsak ale klzne nie su. Lefty predsa bola vzdy o tom, ze ma valive. :) A neviem ako na novych, ale na starych bolo treba loziska "resetovat". Ti co jazdia invalidov budu vediet napisat viac, ja detaily nepoznam.


Nechapem.
Pises ze nie su a nasledne napises ze su🙂
14.09.2024 - 21:53:06
01
Tak si prejdime ten dialog este raz. :)

trial napísal:
Raketova veda zacina ked rozoberes klzne loziska 😁

Jezus napísal:
V Lefty ziadne nie su. ;)

trial napísal:
V tychto novych uz nie su? A ako je to riesene?

Jezus napísal:
Vsak ale klzne nie su. Lefty predsa bola vzdy o tom, ze ma valive. :)
15.09.2024 - 09:54:18
02
trial: nic take nepisal, zle si pochopil, pise predsa o resetovani
15.09.2024 - 10:23:21
00
Nechajme to tak.
Asi som menej chapavy chalani.
15.09.2024 - 13:31:43
00
co ty moje nohy...mam si teda fakt po nich porádne dzignuť s mlátkem ?
15.09.2024 - 15:16:16
01
Ano, bouchni do toho a pak zaber za nohy. Me to slo taky ztuha...
15.09.2024 - 18:15:31
00
s tym mlatenim opatrne, mne sa takto raz podarilo poskodit zavity na starom Recone.. odporucam srubu uvolnit na max 2 otocky nech to ma aspon nejaku oporu, klepnut na doraz, opat trocha uvolnit a tak dalej..
16.09.2024 - 09:56:44
12
jemne klepkat kovovym kladivkom, princip razoveho uvolnovaka a tak ako pise Dano, prilis silny uder moze poskodit tie jemne hlinikove zavity
16.09.2024 - 11:50:53
01
nohy su už dole. az taky porod to nakoniec nebol. akurat už som netlkol po imbuse - tvar "L" ale som si zložil z GOLA sady taku sustavu aj s hex bitom...teraz riešim akym mazivom to mam premazat. mam sram butter, dynamic seal grease a HPG-1 park tool alebo kupit nieco ine. ja si myslim, že ten dynamic seal by tam mohol ist, ved sa pouziva v damperoch/tlmičoch
16.09.2024 - 13:16:19
00
tie zavity ma rozculuju - odporucaju 50h servis a daju tam take blato akoby sa to rozoberalo raz za zivotnost vidlice. ale v navode je tusim aj spomenute o kolko to mas povolit. ono spodok tych tiahiel je tam jazdou pekne narazeny. tak niekedy treba buchnut viacej aby sa to odlepilo od dna vonkajsich noh.
16.09.2024 - 13:18:35
00
no na tej vidle vlani jeden manik vymienal olej. odvtedy mala najazdene velmi malo, možno 400km, lebo mam už iny bajk a toto mam taky "študijny" projekt a ked to zvladnem, tak potom skusim servis SIDy - co mam na primarnom bajku teraz. na rebu stala servisna sada 20.16€ na B24 a kedze som maly servis na tlmiči zvladol, tak som sa odhodlal aj na vidlu.
16.09.2024 - 13:31:43
00
Problém odlepiť tie tiahala zvycajne nastáva na vidlach ktoré neboli dlho rozoberane, alebo ich niekto zbytočne utiahol... Ono tých pár nm čo je predpísaných ozaj bohate postačuje... Keď som mal ešte Pike, ktorú som rozoberal 3-4x krát ročne, tak ozaj stačilo jemne klepnut a bolo to.
Alebo treba nakúpiť Formuly tam po ničom búchať netreba 😁
16.09.2024 - 13:46:39
01
.....ja si myslím že tie piestnice (tiahla) su v tých spodných nohách nalisované v osadení ktoré je o nejaku stotinu mm menšie ako je priemer piestnice.Lisuju sa práve uťahovaním tých matíc.To znamená že ked uťiahneš maticu a hned ju povolíš už piestnicu prstom von nevytlačíš,Táto teoria vyvracia teoriu ktoru opisuje Gusto0
16.09.2024 - 15:35:04
02
Prosím Vás. Kde sa dajú zohnať shimstackové podložky? Diik
16.09.2024 - 23:38:21
00
https://www.moto-quad.sk/motodiely/podvozok/komponenty-tlmenia/nastavovacie-casti-k-tech/
17.09.2024 - 00:53:34
11
keyboard_arrow_up