Rozmyslam, ze by som si kupil tlmic Fox (Float, RP2 alebo nieco take) z USA. Tym padom samozrejme zarucny servis asi nebude mozny. V Slovkolexe to servisuju len ak to je v zaruke? Treba sa o to nejak specialne starat, alebo to pojde aj bez servisu aspon 1-2 roky?

Rad investujem aj viac ak to je kvalitne, ale zase ak potom ten drahy tlmic nikto neopravi v priprade poruchy (alebo len ak mi bude treba vymenit tesnenia, olej), tak to je problem... :(
29.01.2010 - 17:03:34
00
servis tam funguje aj po zaruke.. so slovkolexom je problem len so zarucnym servisom kedze inde si to nemozes nechat spravit a oni pytaju dost vela..
29.01.2010 - 17:09:16
00
Šak v záruke je to zdarma,či?
29.01.2010 - 17:26:30
00
olej a tesnenia nie.. to je spotrebak, bezne opotrebenie.. a kedze politia foxu je raz rocne servis tak toto si cvakas sam..
29.01.2010 - 17:28:22
00
Hmm, v tomto prípade hej.
29.01.2010 - 17:36:37
00
Tak, dnes som si bol po tlmič aj s ventilom. Ventil vydržal aj tlak 300psi. Momentálne som ho nechal na 200psi a zajtra skúsim hodnotu tlaku. Ak bude všetko bez problémov, zajtra tlmič naplním olejom a potom bude namontovaný na bike. 8)



Príloha:
02.JPG
02.JPG 98 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil Lapierre dňa 01.02.2010 - 11:11:35, celkovo upravené 4 krát.

29.01.2010 - 22:16:57
00
miro, ak môžeš, hoď mi prosím do mailu foto 03 v plnom rozlíšení...
29.01.2010 - 22:39:03
00
ja som velmi nepochytil uvod tejto temy o speci ventile, mozem vediet, koli comu si to dal robit? len na odvzdusnenie tlmiacej casti pri vymene, ci aj akoze spv?
30.01.2010 - 16:18:18
00
Na odvzdušnenie oleja je červík zvnútra komory. Tu ide o natlakovanie komory, ktorá vyrovnáva objem oleja keď je tlmič vo zdvihu a keď je v neutárlnej polohe.

Práve skladám tlmič, momentálne čakám až zatvrdne loctite v červíkoch a o pol hodiny bude v kope. Niečo som aj poupravil, uvidíme ako sa prejaví zmena pri jazde a na biku. 8)
30.01.2010 - 17:25:54
00
Uz som straaasne nazhaveny na to, kedy budem moct zahajit prace aj na svojom tlmici. Uz aby som mal ten ventil \o/
30.01.2010 - 17:27:58
01
Miro, ty si ďábel... to je akože pochvala.
30.01.2010 - 18:25:29
00
Dámy a páni, dobrá správa: tlmič je schopný plne tlmičovať, plne funkčný. Za obeť palda jedna vysokotlaková pumpa, ktorá sa stala nízkotlakovou. Holt 300psi je hovadský tlak a záťažový test musel byť. Zostáva už len jeden test a to test časom. :)

Tulenik 8) ... len sa učím na vlastných chybách. :lol:
30.01.2010 - 18:50:48
00
chcem sa spýtat, kedze tlmic(float rp2) je uz mimo zaruky, ci mi ho zoservisuju v hociakom lepsom servise, napr.kaktuse, alebo sportservise atd...
a vobec by ma zaujimalo ci vobec mam davat ten tlmic do servisu, islo by vlastne len o nejaku prehliadku prip.vymenu oleja, pretoze nepocitujem ziadny problem s tlmicom,len som si povedal ze kedze ma tlmic uz cca 2 roky, mozno by sa mu to zislo, aj ked nema problem.
30.01.2010 - 20:10:58
00
Pokiaľ viem nikde inde ako v Slovkolexe Ti na Slovensku ten tlmič nespravia. Neviem či by som to riešil vôbec, áno patrilo by sa mu olej aj tesnenia vymeniť ... teda olej po 2 rokoch nebude úplne čistý. No a keď sa mení olej menia sa aj tesnenia. Tak si priprav 50€ do Slovkolexu.
30.01.2010 - 20:20:49
00
Wrathchild pokial nemas problem, jazdi dalej. Mozno casom odidu tesnenia vzduchovej komory (tlmic klesne, lebo sa vzduch z pozitivnej komory dostane do negativnej), ale to je jednoducha robota na doma s oficialnym navodom od FOXu. Cena nahradneho setu tesnini aj s malym vrecuskom mazacieho oleja stala svojho casu len 250Sk.
Tlmicovu cast by som vobec neriesil. Tlmicovy olej by nemal byt spinavy, lebo tlmicova cast je dobre ukryta vo vzduchovej komore. A pokial to tlmi, nic neries.
30.01.2010 - 20:28:21
00
keyboard_arrow_up