Väčšina rýchlostných obmedzení je prispôsobená ľuďom, ktorí - prísne vzaté - by sa mali pre blaho väčšiny voziť autobusom. Skutočne sa poobzeraj okolo seba pri rýchlosti 50km/h v aute s modernými brzdami, pneumatikami a pokús sa vžiť do rozpoloženia človeka, ktorý musí ísť takto, aby nepozabíjal seba ani nikoho v okolí. Šoféra, ktorý je pomalý, nemá dostatočné reflexy, nikdy si nezaplatil školu šmyku, stojí normálnym ľuďom v ceste, lebo v mieste, kde by 80% šoférov mohla ísť bezpečne ešte aj pri 70km/h sa musia tmoliť za niekým, kto má na tachometri pre istotu 48 a reálne ide 42. Ak najazdíš 40-50.000km ročne, spočítaj si, koľko ti zo života vezme rozdiel 10km/h v rýchlosti.
A napokon - pointa bezpečnosti je v plynulosti - kedy autá idú optimálne rýchlo vzhľadom na podmienky (nie vzhľadom na nemtákov, čo tam nemajú čo hľadať) a nemusia riskovať neustálym predbiehaním. Ale pri dnešnej politickej "korektnosti" si nikto netrúfne odstrániť z premávky 20% najmenej schopných šoférov, čím by sa odstránilo 70-80% nehôd.
tak podla teba treba odstranit tych co chodia predpisovo?
, zaujimave je ale ze ti co podla teba vedia jazdit aj 70tkou vacsinou zapricinia dopravnu nehodu , lebo sa furt niekam ponahlaju a obiehaju 'mantakov' a nezvladnu obiehaci manever