malo by troška žblnkať...
10.05.2015 - 17:10:30
00
Dnes som konecne nahodil plast aj na druhe nove koleso .. trvalo to nejaky ten tyzden, ale lepsie neskoro ako nikdy :D .. pre pamatnikov, jedna sa o WTB KOM i23 + UST X-King 2.4". Plast nahodeny a nafukany bez pouzitia kvapaliny. :clap:
10.05.2015 - 20:31:30
00
Skoda ze vacsina Conti UST modelov je cinska bez Black Chilli. :/

Ja som s nimi max. spokojny :)
10.05.2015 - 20:35:22
00
Cez bocnice nefucia len UST plaste, ktore maju zvnutra nanesenu vrstvu gumy.

UST tam toho maju viac na bocnici, tu gumu naviac napr. nema TNT od Geaxu, ale ani tak nefuci, aj ked doporucuju pouzit tesniaciu kvapalinu (nie proti defektom, len tesniaciu). A tusim uz kazdy vyrobca USTcka odlahcuje, lebo je fakt, ze inak mavaju 200g naviac oproti klasike (a ta guma robi cca 100g). Ale to len technicka doplnujuca informacia :)
10.05.2015 - 20:38:49
00
Prave mi kamos vravi, ze mam vyfucat gumy kedze bajk ide na nosi na strechu.

Ako si teda dopadol?
10.05.2015 - 22:41:01
00
Spravili sme kompromis. Stiahol som tlak na polovicu a vsetci boli stastni :D
10.05.2015 - 22:43:00
00
Ja som s nimi max. spokojny :)


Nakoniec asi tak skoro nebudem kupovat nove plaste - na UST kolesach z bazara boli RocketRony Evo s dusami, zadny uz slusne zjazdeny a zbrzdeny, ale na moje prekvapenie po vyse 400 km jazdenia stale ziadny defekt, aj ked zadny je uz v stave semislick. :D Ta nizka hmotnost je navykova. :) Ked doderiem uplne ten zadny tak skusim nahodit bez dusi Nobby Nic Evo, co som dostal tiez k tym kolesam. Takze ku skutocnym UST plastom sa asi tak skoro neprepracujem (neprederiem :D). :)
10.05.2015 - 23:44:16
00
Musis viac jazdit :lol:
11.05.2015 - 07:26:04
00
Inak to nevidim no. :D Chcel som uz skusit poriadne UST plastse a bez tmelu, ale neviem to kupit pokial sa mi doma valaju este 3 pary inych plastov nezodratych. :) Ale aspon mam dovod nekupovat dalsi bike, kym nedoderiem vsetko 26". :) Kazdopadne RoRo su pre mna velmi prijemnym prekvapenim, aj ked zatial len s dusami. :)
11.05.2015 - 11:50:17
00
Dnes na výjazde som roztrhol plášť (RaRa LiteSkin), tak že ho tmel už nedokázal zalepiť. Teda dokázal ale iba do cca 1bar keď som ho nafúkal viac už to fučalo. Je to rez dlhý asi 7mm. Ako to opraviť?
11.05.2015 - 12:34:44
00
Ja som podlepila tymto http://www.bikesport.cz/cz/produkty/slime-lepeni+zaplaty-na-dusove-i-bezdusove-plaste_2556
11.05.2015 - 12:49:51
00
RaRa LiteSkin je problém opraviť pri diere väčšej ako 5-6 mm. Ak je diera na obvode plášťa (je tam väčšia vrstva gumy) skús tam natlačiť lepiaci knôt. (možno pomôže)
Existujú aj špeciálne fľaky na lepenie bezdušákov. Skús si vyGoogliť. Ffaky od Slime neviem posúdiť- nepoznám. Bežný fľak ti zrejme nechytí. (možno ale len na krátky čas) V plášti je málo gumy. Vystupuje tam plátno a preto sa to nezvulkanizuje.
Ja, pre istotu, také gumy vyraďujem použitie s dušou na zimáku. (zatiaľ len jeden za 5 rokov)
11.05.2015 - 13:05:54
00
Pokiaľ je to iba rovný rez, tak to v pohode stačí podlepiť zvnútra dostatočne veľkou záplatou. Keby som takto repasované plášte mal zakaždým vyhodiť, tak by som asi skrachoval :D
11.05.2015 - 13:09:17
00
Zajtra odfotím, je to na bočnici. Ono to aj vyzeralo, že to zalepené je ale keď som to fúkal tak to zase prasklo. No vyradiť na zimák sa mi to práveže moc nechce keďže je úplne nový, bol som na ňom dvakrát. Takže je šanca, že to bežná záplata udrží?
11.05.2015 - 14:47:13
00
trošku lepší knôt... http://www.bikeradar.com/mtb/news/article/plug-tubeless-tyres-with-sahmurai-sword-43834/
11.05.2015 - 14:49:16
00
keyboard_arrow_up