vagimir, bezdušáky by mali byť pri rovnakom tlaku mäkšie ako gumy s dušami.
Okrem toho, aby sa lepšie využili vlastnosti bezdušákov, fúkame ich na menšie tlaky ako pôvodné dušové. Ja dávam (75 kg XC) tak o dve desatinky menej. Miesto 2,0 dávam 1,8. (26X2,25)
V teréne to lepšie sedí a má menší valivý odpor.
27.01.2015 - 16:47:06
00
ake si pouzil ventilky? bola v kolesach paska od vyroby? mne ma prist bike a budu tam ex1501 tak dufam ze budu podlepene

Zdar, bike som kupoval Canyon v decembri. Páska na ráfikoch bola už nalepená, ventilky boli dodané originálne DT ku kolesám. Tak mi stačilo len namontovať, naliať mlieko a nafúkať.
27.01.2015 - 16:54:19
00
Tiez cakam Canyona,potesilo ma ze dodavaju aj ust ventilky ku kolesam
27.01.2015 - 17:03:03
00
no jo ale žial len k tým výšším radám kolies...inak ako sa vám pozdáva tá páska od DT Swiss?
27.01.2015 - 17:04:07
00
GaliPe54
Doteraz som mal 26x2,1 Michelin. Teraz mám Continental Trail King Performance 27,5x2,2. Tieto sú neaké zosilnené, dokonca aj keď som plášť zhodil, držal svoj tvar. Celkovo je plášť na omak tvrdší, aj som si myslel či nemá drôtenú pätku. :-) zatiaľ som ich fúkal na vyšší tlak ale keď uvidím ako sa správajú v teréne, tak spustím.
Laro22
Páska sa mi zdala tenká, (odstával kúsok pri ventilku) tak som ho odstrihol a skúsil roztrhnúť. :-) Ak sa niekde roztrhne a unikne vzduch smerom ku niplom, tak potom podlepim niečím iný, no teraz to drží a verím že držať bude. :-)
27.01.2015 - 17:19:31
00
akú majú reálnu šírku v milimetroch tie TK2,2 27,5" na akom ráfiku (vnútorná šírka)?
27.01.2015 - 18:19:04
00
vagimir, poznám tie gumy Continental Performance. Sú ako z plechu. Nepovolili ani po ročnom jazdení. To bude tou treťou vrstvou proti prerazeniu. Inak, bol som s nimi spokojný. Oproti bežným dvojvrstvovým TLR lepšie držia tlak.
27.01.2015 - 18:45:18
01
akú majú reálnu šírku v milimetroch tie TK2,2 27,5" na akom ráfiku (vnútorná šírka)?

Ráfik 22,5 TK2,2-58mm.
27.01.2015 - 20:35:18
00
O chvilu sa chystám aj nové kolesá prerobiť na tubeless no teraz uvažujem že dám gumovú vložku, má to nejaký zmysel oproti tomu ked dám len poriadnu pásku?
29.01.2015 - 18:31:58
00
tá gumová vložka má zmysel asi len keď sa prerábajú obyčajné ráfiky na tubeless
29.01.2015 - 18:56:02
00
No ja mám práve obyčajné ráfky, aj pred tým som mal a riešil som to len páskou , teraz si vravím či by nebolo lepšie dať aj gumovú vložku
29.01.2015 - 18:59:15
00
Zalezi na profile rafiku
29.01.2015 - 19:23:28
00
Sú to DT Swiss M1900 , na prerábku je pätka ideálna si myslím, origo sa aj predávajú s Tubeless ready kit
29.01.2015 - 19:31:52
00
Ráfky sú to profilom vhodné na TLR. Ako súčasť dodávky nových kolies často bývajú TLR ventilky a TLR páska. Keďže ráfik má vhodný profil na TLR pneumatiky, nie je potrebný špeciálny TLR kit. Na tvoju otázku, či postačí obyčajná páska je problém odpovedať. (výrobca dodáva špeciálnu pásku TLR. Z toho možno usudzovať, že obyčajná páska asi nebude vhodná na bezdušový systém. Rozdiel medzi obyčajnou a tubelleskou .je v ich poddajnosti a najmä priľnavosti.Za próbu nič nedáš. Vyskúšaj.
29.01.2015 - 20:47:50
00
Samozrejme mám na mylsi origo pásku na tubeless ,takže tam fuknem len pásku...
29.01.2015 - 21:00:32
01
keyboard_arrow_up