Upresnujem - technicky nenarocny zjazd. S vynimkov par desiatok metrov pod zjazdovkou.


keď sme už pri tom, existuje nejaký technicky náročný zjazd z Kojšovky? na hociktorú stranu, poraďte
15.10.2014 - 09:48:18
00
Capulo, radšej chod na dva kilometre, to zabehni trikrát potom sa pohni na štyri atd... Svalovicu je potrebné "rozhýbať" tak sa chod aspoň prejsť, pomôže to :).
15.10.2014 - 13:12:19
00
Tak tak, tiež som včera začal tak lightovo po dlhej dobe (hádam prvý krát od skončenia strednej školy ak nerátam futbal v hale :D). 5 minút ľahký beh, 5 minút chôdza. 2x som to zopakoval, vyšlo mi to asi na 3 km. Samozrejme predtým rozohriate a po skončení ľahké rozchodenie.

Som celkom v pohode, žiadna svalovica ani nič. Tento týždeň to dám asi ešte 2x a postupne začnem zvyšovať. Nie z mojej hlavy, ale Garmin Connect núka celkom slušné tréningové plány zadarmo. Hentak sa začať ničiť rovno od začiatku môže byť len kontraproduktívne (to, že podľa Garminu som sa mal snažiť držať 20 tepov nižšie radšej spomínať nejdem :D).
15.10.2014 - 13:22:05
00
http://www.doba.sk/2014/10/11/lotyssky-cyklisti-ukazali-kolko-priestoru-setria-bicykle/
15.10.2014 - 15:18:04
00
...

Prílohy:

PicsArt_1412011456901_1.jpg
PicsArt_1412011456901_1.jpg 287.62 KiB thumb_up0thumb_down

15.10.2014 - 18:00:04
010
hopsal, to je v Londýne?
15.10.2014 - 18:08:08
00
Ako mam chapat tuto reklamu z Bikera? ;)

Prílohy:

IMAG1874.jpg
IMAG1874.jpg 237.78 KiB 1 thumb_up0thumb_down

15.10.2014 - 19:18:20
00
ze nemas kupovat bundy v lidli spolu s rozkami, ale pekne u specialistov
15.10.2014 - 19:28:34
01
Asi mas pravdu, ale aj moj kabel bol na toto marketingove posolstvo pridlhy :)
15.10.2014 - 20:39:02
02
No ale posolstvo pekne schovali - čitateľ sa nad reklamou zamyslel a zapamätá si ju. Cieľ splnený...
15.10.2014 - 21:43:16
00
Ucinnost tej reklamy je nemeratelna :-( Ucel posolstva nie je byt schovane. Idealny scenar je nabadanie na dalsiu akciu (share, word of mouth, buy, whatever)
edit: I ked ta akcia je tam vlastne schovana - katalog progresscycle zadarmo
15.10.2014 - 22:42:42
00
No ale posolstvo pekne schovali - čitateľ sa nad reklamou zamyslel a zapamätá si ju. Cieľ splnený...

Prilis dobre to schovali, bez fora to nepochopim... a to si Gore kupujem, takze im hrozilo ze po zhliadnuti tej reklamy bez napovedy iron.hide by som zacal namiesto Gore veci kupovat rozky :)
16.10.2014 - 00:41:13
00
trochu blata na naucnom chodniku Slatinka pri zvolenskej priehrade

Príloha:
20140927_162500.jpg
20140927_162500.jpg 383.03 KiB thumb_up0thumb_down

16.10.2014 - 09:19:15
01
Asi mas pravdu, ale aj moj kabel bol na toto marketingove posolstvo pridlhy :)


Neboj..tiez som na to kukal jak hus do pudingu....Bol som akurat po 24-hodinovke MTB, ked som tu reklamu doma uvidil, a tak som ti na to kukol...a jedine co ma napadlo, ze uz nechcem jest rozky s nutelou...(kedze na 24hod som ich co to pojedol)...Takze u mna ta reklama nezabrala...Ale som rad, ze mi to tu niekto inteligentnejsi vysvetlil.
16.10.2014 - 09:40:34
00
podla mna tym chceli povedat ze rozok je dokonaly produkt bez kompromisov na zahnanie hladu, ako aj ich vyrobky :D
16.10.2014 - 10:57:27
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo)
keyboard_arrow_up