a hlavne v meste zmizol ten cudny pocit, ze "musim" zaradit velku pilu aspon na 200m, aby sa opodstatnila jej pritomnost
Aky prevod pouzivas, ked po asfaltke ficis 45km/h ?
Inak pily nie su len o prevodoch, ale o ich odstupnovani. Ale je fakt, ze pri sprevodovani diskutuje kopec ludi s inymi preverenciami a bajkami. Potom kazdy obhajuje svoj pohlad na vec. Faktom je, ze ja na XC bajku bez velkej pily zit nemozem a mala sa velmi casto hodila aj s 34kou napr. v Alpach. Ale na AM/EN som uz pred 8 rokmi spekuloval nad rohloffom, pretoze ma iritoval presmykac, spinava kazeta a dalsie veci. Na
cestaku zase je velmi citit , ci ma clovek cestnu alebo horsku kazetu na rovine a opacne. nenabuseny cykloturista zase v kopcoch oceni tretiu pilu aj na cestaku.
Ale existuje este jedna vec, ktora ma irituje viac, a to su bowdeny, lanka a cele toto zastarale radenie, nechapem, preco uz davno nie je hydraulika na
radenie /elektricke radenie je krok vedla pre mna/. Vyrobcovia riesia 1000 blbosti, ale aby poriesili tuto zakladnu vec, to nie. Este aj kevlarove lanka, ktore su ciastocna spasa, aj ked draha, robi snad len jeden vyrobca a clovek to musi komplikovane zhanat