Stare zlate USTcka :lol:
15.08.2014 - 12:55:49
00
to som chcel Specialized skúsiť. takže klasika ostávam pri Maxxise, vyseriem sa na špekulovanie :D
15.08.2014 - 13:01:46
00
Tu pisu tiez tento ci podobny problem http://forums.mtbr.com/wheels-tires/specialized-2bliss-tires-stans-crest-709444.html .. naviac na strankach notube je jeden specialized (grid) ako not supported.
15.08.2014 - 13:05:48
00
kua dofukal som na 2bar a začalo tlačiť mlieko okolo niplov.. zas paska v piiiiii..... dalsiu už nemám ani mlika :(
asi to pojde zas na dušu... kým príde dalsie paska... alebo sa plasta zbavím...
ako písu na fore -nočná mora
15.08.2014 - 13:06:45
00
Buď rád, že sa ti to "pokefovalo" doma a nie v teréne.
Ja mám originál UST ráfiky i gumy. No problém! Kombinácia iného je laborovanie. Bude-nebude.
Aj pri mojej, ideálnej, kombinácii mám s niektorými gumami trocha práce pri nahadzovaní.
15.08.2014 - 13:29:19
01
Ja by som takejto kombinácii už neveril, na výjazde sa niečo stane a čo potom? Budeš s tým bojovať niekde uprostred lesa...

Predaj ho niekomu, na "štandardnom" ráfiku by s ním nemal byť problém.
15.08.2014 - 13:31:09
00
Ja som včera nahadzoval UST plášte Panaracer XC pro, ktoré mám na testovačke, takže napíšem aj dlhší článok o nich. V skratke, na originál UST ráfik nahadzovanie úplná pohodička rukami, fúkané kompresorom bez mydlenia patiek a tie zaskočili úplne hladko pri 2,5 baru. Plášť bez mlieka do druhého dňa stratil minimum tlaku. Druhé koleso mám teraz náhradné obyčajné, žiadne tubeless ready (WTB trail alebo tak nejak sa volá ten ráfik). Diery po niploch sme prelepili páskou (kúpená v obchode s farbami a páskami, niekoľkonásobne lacnejšia ako originál bajková... splní rovnaký účel) Plášť sa nahadzoval tiež celkom hladko, zaskočil do patiek bez problémov a tiež v nich aj držal po vyfúkaní. Trochu unikal vzduch popri ventilku, tak s tým bolo trocha laborovanie (zlé umiestnenie diery a drážky v ráfiku). Naliali sme tam 50 ml mlieka. Do druhého dňa trocha tlaku stratil. Uvidíme, ako sa bude správať časom. Za mňa osobne je UST úplne najlepšia voľba na bezduše. Jednoduché nahadzovanie a veľká spoľahlivosť. Plášte sú trochu ťažšie ale mne to za tú spoľahlivosť stojí.
15.08.2014 - 15:58:38
00
Podelim sa zo svojou skusenostou, defektom v terene na bezdusaku. Tak si idem po rovine a zrazu citim, ze mam prazdne zadne koleso. Odstavim a kukam , ze mi s plasta trci hruby klinec. Vytiahnem ho von, pretocim plast s dierou na dol, tmel tecie von, no nic nesceluje. Posledny krat som dolieval pred styrmi mesiacmi, je ho tam malinko. No nic, vo vaku vzdy pre istotu nosim dusu. Tak idem na to, pekne zhodim patky z rafu a potom ho rukami vyzujem. Vnutri uz len trochu tmelu, ktory vylejem, pretrem rafik a plast od tmelu, povolim ventil. Potom dam dnu dusu, rukou nahodim plast na rafik a fukam. Do piatich minut defekt opraveny. Toto bol moj prvy defekt po cca. 7000 km. Este napisem kombinaciu plast 650b Schvalbe Noby nick Evo snake skin 2,35 a rafik ZRT Flown Ex. Ak by tam bolo dostatocne mnozstvo tmelu mohlo by tu dieru aj zalepit no nic, hlavne, ze som nemusel tlacit.
15.08.2014 - 17:37:41
01
Buď rád, že sa ti to "pokefovalo" doma a nie v teréne.
Ja mám originál UST ráfiky i gumy. No problém! Kombinácia iného je laborovanie. Bude-nebude.
Aj pri mojej, ideálnej, kombinácii mám s niektorými gumami trocha práce pri nahadzovaní.

tiež mám origo ráfky aj plast 2blis je určený na bezduše!.. po ďalšom hodinovom laborovaní a sfukovaní aj po trasení som zhodil jednu stranu a plásť aj novú pásku zhrnul a odlepil.... po nervoch som nahodil dopredu dušu, čo ma dosť serie, pretože bežný kevlar plásť nie UST, krasne sedi na patkach a nepušťa nič! Nahoodím ho aj prstami...Tento captain išiel ako na starej ukrajine draťak :swear: a ešte aj prt držia patky! takže jedine na urban verzie na bežných ráfoch
ale bliži sa vikend a potrebujem jazdiť v predu niečo do blata...saguaroje dosť neisté na mokru,blate a korenoch
15.08.2014 - 17:49:56
00
Aký máš ráfik?

Nejaký Roval, bol tam originál (Spec. Enduro Comp 2014 26")
15.08.2014 - 18:18:10
00
alebo maš pumpu z lidlu čo ti píše 3bar a reálne má 2 ako moja :D, po premeraní tlakomerom

Ciachovaný pneu hustič v autoservise ;-)
15.08.2014 - 18:19:55
01
Hm, takže nahodím duše a zoderiem plášte ... Potom kúpim iné a skúsim. Maxxis to istí.
15.08.2014 - 18:25:00
00
zihadlo: so saguarom do blata ani neskusaj :lol:
iceman: aky UST rafik mas ? Ja mam nejaku klasiku Mavic, lenze je to tazke ako cert .. 450g by sa dalo prezit, ale tych 50g na specialnych uchytov uz nie :lol: a vraj XC lahky rafik :x


Naposledy upravil lto dňa 16.08.2014 - 17:42:11, celkovo upravené 1 krát.

15.08.2014 - 18:31:43
00
....boj s patkou, plastove montpáky do koša,kovove sa podarilo(samozrejme to bez škrabancov nešlo)........


To musí byť sklamanie, kúpil si UST ráfiky a nahodiť plášte je ťažké...

Mne na shimano UST ráfiky (kolesá SH. WH - M785 XT disc) idú plášte nahodiť ľahko prstami. Okrem toho je na tieto ráfiky ZAKÁZANÉ používať mont. páky. V ráfikoch je žliabok. Aj zhodiť sa dajú prstami, len treba poctivo postláčať plášte po obvode do toho žliabku. Nafúkať sa potom dajú veľkou pumpou, a opäť len treba niekde plášť zase pridržať, aby bol opretý o ráfik, inak to fučalo.

Plášte som nahadzoval: Michelin wild racer advanced 2,1x26 tubeless, Hutchinson piranha 2,00x26 tubeless ready ako aj veterán Michelin xcr dry2 tubeless (ten bol čaptavý, tak som ho vymenil, zoderiem ho na klasickom - na tréningovom bicykli na zadnom kolese.

Inak som doteraz na "ne-UST" ráfikoch vždy používal malé obrúsené skrutkovače. Monterpáky som skúsil iba raz, ale vďaka ich šírke a hrúbke som plášte nedokázal na ráfik prevliecť.
16.08.2014 - 13:14:20
00
Lord Klaymen : preto prave chcem WTB rafky, lebo maju zliabok, sice mozno nie az uplne taky ako moje Mavicy, ale kdesi som vycital na forach, ze na UST plaste prave su dobre. Pre tubeless ready potom radsej ZTR. Ale skusenost zatial nemam , ale coskoro az sa rozhodnem, ako budu tie kolesa vyzerat, tak mozno budu nejake skusenosti. Dufam, ze to neskonci v popolnici :lol:
16.08.2014 - 17:43:36
00
keyboard_arrow_up