Tak to by bol dost fail, UST plaste byvaju tie najdrahsie :D .. Schwalbe mavalo najlepsiu zmes prave na USTckach. Geax ma zase specialnu zmes na mokro. Ale to je fuk, za mokra nejazdim :lol: .. 200g tazsie Trail Kingy kvoli tomu vozit nebudem :shake: :shake:
22.07.2014 - 09:21:12
00
Ale to je fuk, za mokra nejazdim :lol: ..

:D
Zase na mna prsalo :D .. poslednych 8 dni, skoro kazdy vyjazd :lol:
22.07.2014 - 09:36:45
00
No prave .. nejazdim s dazdom, dazd jazdi so mnou ;(
22.07.2014 - 09:38:56
00
na astra pozor ten ma vykonnu pamatovu jednotku prekukne kazdeho :lol:
22.07.2014 - 10:45:47
03
Musime ho zahltit informaciami :D
22.07.2014 - 11:40:48
02
Tak som dnes vymenil 8 rocne, zjazdene, drotene Karmy 26x2" za kevlarove Maxxis Beaver 26x2". Po nahodeni som bol trochu v soku, v porovnani s Karmami totiz aj napriek uvadzanym 2" vyzerali skor ako 1,75". Nedalo mi to a premeral som oba plaste:

Kenda Karma 26x2,0" drot / Maxxis Beaver 26x2,0" kevlar
Rozvinuta sirka: 145mm / 125mm
Sirka bez stoplov: 50mm / 45mm
Vyska bez stoplov: 50mm / 45mm

Takze ich rozmery fakt odpovedaju skor 26x1,75
a citim sa ako na cestaku :-D
24.07.2014 - 22:55:03
00
Podobne aj Michelin Country Mud a Michelin Country DRY2, verzia do blata je užšia napriek rovnakému označeniu. Tieto plášte do blata majú nejaké svoje číslovanie :lol:
25.07.2014 - 07:25:30
00
nazdar, chlapi ake plašte odporučate na enduro? niečo s kevlarovov pätkou :-) rozmyšľal som nad schvable len ja sa v tych ich označeniach nevyznám. :-D
25.07.2014 - 23:23:26
00
zo schwalbe jedine hans dampf pripadne magic mary
25.07.2014 - 23:29:40
00
alebo ešte niečo od maxxisu. Pozriem tie plašte :-)
25.07.2014 - 23:34:10
00
Pri pláštoch Michelin WildGrip´r mám v pribalenom návode že pri váhe 100 kg (vratane biku) mám mať natlakované plášte na 3,0 bar predný a 2.9 bar zadný a to je stredné odporúčané hustenie. Doteraz som jazdil na 2,4 vzadu 2.6 vpredu max. čo je dosť výrazný rozdiel. Viem že čo sa týka hustenia tak je to čo cyklista to názor , ale až také tlaky mi predsa môžu ubrať na komforte jazdy a na vlastnostiach pláštu nie? A ešte k tomu si myslím že pri presunoch po asfaltke mi to rýchlejšie zoderie dezén....nemýlim sa?
29.07.2014 - 16:12:09
00
Ehm a prečo by sa mal predný fúkať viac ako zadný? Veď to je proti logike
29.07.2014 - 16:18:58
01
Ked mas motor vpredu, tak je to spravne :lol:
29.07.2014 - 16:27:56
00
Potom som asi zle pochopil princip posedu na bicykli :D Odteraz nezrezávam krk vidlice a namontujem naň sedlo :D
29.07.2014 - 16:33:39
02
rookery.s3.amazonaws.com
29.07.2014 - 16:40:10
01
keyboard_arrow_up