po bezdušovej noci kola pekne držia tlak.... oplatí sa investovať do poriadneho rafku.. potom to ide samo....
100g na ráfiku a 70g na duši a páske :P
17.07.2014 - 13:21:38
01
A mlieko nie je + na vahe ? Ci si daval len na zatmelenie okolo rafku ?
17.07.2014 - 13:42:19
00
Nááá, nech dobre slúžia. (20 000 km neviem čo je defekt.)
17.07.2014 - 13:53:02
02
paska s dušou bola 145g- mlieko 50ml+ventil+ notubes paska =75g
17.07.2014 - 14:18:31
00
Aha, jasne .. tieto priamociarke rafky su uz fajn, tam kde treba este gumovu pasku, tak je to +50g dalsich.
17.07.2014 - 14:20:10
00
No ale potom to znamena, ze rozdiel na jednom kolese je -70 gramov a nie -170 gramov. Rafiky ani plaste sa do toho ratat nedaju ak to ma byt o porovnani dusovy vs. bezdusovy system.
17.07.2014 - 14:37:22
00
To ano, ale zihadlo to nemyslel tak, ze usetril na bezdusiach, aleze celkovo usetril :lol:
17.07.2014 - 14:42:09
00
takze len take male zistenia. plast maxxis higroller a rafik wtb trail, paska notubes -vydrzalo 2roky obcas som dolial notubes cez ventil. zadne koleso prerabane 3x hlavne kvoli plastom conti gravity prederavili sa ci hodili bublinu a nejako zostarli. a plaste kenda nevegal rafiky ztr crest -predne koleso drzi 2roky zadne zacalo sfukovat aj ked sa prida tmel pricinu neviem nikde nebuble ani nic podobne, ale k veci niekto v BA nechce predat notubes tmel?:D nechce sa mi objednavat len 1flaska od matusa
17.07.2014 - 14:49:36
00
paska s dušou bola 145g- mlieko 50ml+ventil+ notubes paska =75g

Nedal si toho mlieka málo? Ja som na začiatku napustil 100ml (možno ja som dal veľa, ale keď v návode písali na XC 60-120ml :)). Inak u mňa bol rozdiel duše vs. bezduše +/- 0g, ale bezduše nie sú o hmotnosti. A na Čergove sa aj prvýkrát osvedčili, kde som prešiel po nejakom tŕní, len som dofúkal a pokračoval ďalej a diera drží aj tlaky 3atm čo mám na cesty. Hoci je asi pravda, že takú malú dierku zalepí aj zlý tmel :)
17.07.2014 - 15:17:14
00
50 ml je malo, to je skor na doliatie. Pri prvom nahodeni je dobre dat aspon tych 80 - 90 ml.
17.07.2014 - 15:42:00
00
Nová guma je pórovitá a upchatie pórov ako aj "zámku" sa spotrebuje istá časť množstva mlieka. Na prvý krát treba dať tak o pätinku viacej ako odporúča výrobca.
17.07.2014 - 16:08:01
00
Mozno blba otazka ale ake su dalsie vyhody okrem toho ze zatmelia defekt? Je to virazne citit v jazdnosti , ide sa lepsie ci ??
17.07.2014 - 22:53:59
00
Mozno blba otazka ale ake su dalsie vyhody okrem toho ze zatmelia defekt? Je to virazne citit v jazdnosti , ide sa lepsie ci ??

mozes mat nizsi tlak > lepsia trakcia (aj lepsie do kopca, aj lepsie v zakrute drzi aj lepsie brzdi)
su ludia, co rozdiel nevidia (co je sebaklam, lebo s dusami som jazdil 2,5 a teraz 2 bar a cisla neodzubes)
profici jazdia aj mensie tlaky (ale maju aj menej kil hejze)
no tak ale su ludia, co nevidia rozdiel medzi 50e TN monitorom a poriadnym IPS za 250+ vsakze
s dalsimi vyhodami mi pomozte ostatni. ja idem spat :)
17.07.2014 - 23:11:29
00
no neviem , o tlaku to nieje, stale fukam , 2,5 lebo pri 2ke už mam pocit že bike v rýchlosti pláva.... včera som sa len večer previezol po meste na pivo, kolesa sa z lahkostou roztáčajú.. celkovo živší pocit aj na riadení... hlavne nech neriešim trne a male dierky ktore boli najčastejším defektom. dnes idem na 4h výjazd na Baske tak preverímna 10km zjazde do Poruby, ako je to s trakciou
18.07.2014 - 06:53:44
00
Mozno blba otazka ale ake su dalsie vyhody okrem toho ze zatmelia defekt? Je to virazne citit v jazdnosti , ide sa lepsie ci ??

pre mna je jazdenie bez defektu viac ako dostatocny dovod na bezdusaky
18.07.2014 - 07:46:07
00
keyboard_arrow_up