dano, prečo nie čistý notubes? prečo ten cafelatex do toho?
O tejto kombinácii som dávnejšie čítal na českom b-f. vysvetlenie - Caffelatex obsahuje penidlo,takže pri jazde vyplní priestor plášťa,pekne zacelí mikropóry-hlavne ak je nový plášť,prakticky ihneď po prvej jazde tlak v plášti drží.Nevýhoda-je riedky,nezalepí väčšie diery.preto sa dáva 1 : 1 s NoTubes,ten zacelí aj väčšie diery,aj rezance-odskúšané.
Túto zmes som jazdil cca 2 sezóny,ani jeden vážnejší problém z defektom.Je ale pravda,že čím hrubší-nepapierový plášť,tým väčšia šanca zacelenia defektu-preto jazdím výlučne verzie SnakeSkin alebo DD od Schwalbe.
Teraz mám v plášťoch X-King 29 x 2,4 tmel Joeś Racing sealant,neviem prečo,ale už tri krát bol
plášť ráno takmer vyfučaný,po defekte ani stopa,po nafúkaní všetko o.k. ale aby som nekrivdil tmelu,môže byť príčinou obyč.kevlarová verzia toho plášťa-neviem ...
Keď ho pomíňam,zase sa vrátim k "mojej" preverenej kombinácii.