nuž,tu treba povedať,že mne sa na bajku osvedčil mix defenzívnej jazdy a zároveň vynucovanie si priestoru. To znamená, že do križovatiek sa nerútim s pocitom,že keď som na hlavnej,tak tú prednosť naozaj aj dostanem,ale podvedome vždy rátam,že z tej vedľajšej cesty môže vyletieť buď za a/ arogantné hovädo,alebo za b/ normálny vodič,ktorý ma skrátka prehliadol...A vždy je dobré myslieť na únikovú zónu...všetko je to o predvídaní a o očakávaní neočakávaného...
Zároveň netreba jazdiť priposrato. Napríklad taký vjazd do kruháku. Pred nedávnom sa mi stalo,že som šiel /priposrato/ po bielej čiare a na vjazde do kruháku ma tam takmer sepálila nejaká tetula. Pravdepodobne ani netušila,že mi spôsobila tlak 200/150... Pred kruhákom sa treba pekne popozerať za seba,prispôsobiť rýchlosť doprave a pichnúť sa pekne do premávky a ísť normálne stredom vozovky...a ak som pre niekoho pomalý,nech ide do prdele.
Ďalšia vec sú cesty. Asi to tu vie každý,ale za krajnicou sa nejazdí. Minimálne po bielej a aj to len za ideálnych okolností,tj. málo aút, predpísaná 50tka,dobrá kvalita cesty atd...Ideálne je jazdiť tak 0,5 - 1,0 m od bielej čiary naľavo.
No a potom sú cesty,kde by som skrátka nejazdil a radšej by som tlačil
bajk niekde po roly. Námatkovo Trenčín - Bánovce...