Nechcem vynasat nejake sudy, ale teoreticky ju naozaj nemusel vidiet, co ho samozrejme nezbavuje zodpovednosti.
To, ze ju nevidel, povedal hned po tom, ako sa to stalo. Asi v soku, resp. sa bal, ze by mu Marek rozmlatil ksicht keby povedal, ze si pomylil
brzdu a plyn.
Ked prisla policia, tak uz vypovedal, ze si pomylil brzdu a plyn...
ked uz si mam vybrat medzi porusovanim predpisov tak "bezpecnejsie" je jazdit v pravej stope
kolesa auta ako stredom beusackeho pruhu ( v ktorom nemam co robit). akonahle ta tam uvidi beusak tak sa na teba uz len z principu bude tlacit a trubit ako besny pretoze (prekvapivo) on je v prave.
na druhej strane, ak uz jazdim v pravej stope auta - vodici to akceptuju lepsie bez spravania sa ako beusak vo svojom kralovstve - aspon z tej skusenosti co mam ja. tiez auto tam tym padom nema pristor na to aby ta lizol spatnym zrkadlom pretoze ta seriozne obchadza. tiez sa vyhnem riziku ze mi beusak rozbije hlavu spatnym zrkadlom ktore realne hrozi ak clovek ide po uplnom okraji jazdneho pruhu.
Nemozem suhlasit. Jazdim v realnej poobednej spicke po BA vratane Bajkalskej a Prievozskej dost casto a aj ked su v BA uz vodici aut celkom vychovani a väcsina je ohladuplna, tak toto co pises dobrovolne praktizovat nebudem prave kvoli tym par "vodicom", ktori nenechavaju dost priestoru pri obiehani cyklistu. Moje skusenosti hovoria jasne v prospech jazdy v prazdnom vyhradenom jazdnom pruhu a je podla mna zbytocne riskovanie ist v useku s vyhradenym jazdnym pruhom pre MHD v standardnom jazdom pruhu, o ktory sa treba delit s autami. Btw. este nikdy ma ziadny vodic MHD nevytrubil. Ako som spominal - sledujem ci sa neblizi MHD zozadu a ci netreba uvolnit pruh. Cize MHD neblokujem a idem v prazdnom pruhu a to bude vzdy bezpecnejsie ako ist v pravej stope medzi autami. By si sa divil, kolko vodicov ma vzdy pocit, ze sa vedla Teba vojdu, aj ked nalavo od nich ide dalsie auto. A to nejazdim po pravej prerusovanej ciare toho pruhu samozrejme...