A podať naňho trestné oznámenie, že úmyselne použil autobus ako zbraň. Lebo ju mal v zornom poli, takže videl, že do nej vrazí. Osoliť mu to, keď si neuvedomuje, že ako ľahko môže niekoho zabiť. Profesionálny polovodič = vrah na počkanie.
22.05.2014 - 14:16:43
01
Este k tomu prvotnemu vyjadreniu autobusara, ze ju vraj nevidel. Vsimnite si kde sedi vodic a kde som zvyraznil stopu na narazniku od zadneho kolesa bajku. To by nevidel len slepec. Cize urcite plati to jeho nasledne neskorsie vyjadrenie pre policiu, ze si pomylil brzdu a plyn. Proste "profesional"...

Prílohy:

vodic-slepec.jpg
vodic-slepec.jpg 93.88 KiB thumb_up0thumb_down

22.05.2014 - 15:06:17
00
Odkiaľ je tá foto? Fotil jej partner alebo je niekde k tomu článok?
22.05.2014 - 15:10:55
00
fuu zelam skore uzdravenie. toto je pekelny usek mna tam dal dva roky dozadu tiez skoro dole autobus spetak mi len ofukol hlavu. odvtedy tam uz po ceste nejazdim. tam sa treba tlacit do stredu pruhu aby sa netlacili zlava osobaky a z prava autobusy. neprijemna udalost ale chybalo tak malo a toto mohlo skoncit daleko horsie keby padla pod ten bus :x
22.05.2014 - 15:14:38
00
Fotil Marek.

Btw. zakladna chyba je snazit sa jazdit predpisovo, tzn. drzat sa na pravej strane jazdneho pruhu urceneho pre vozidla a nechavat volny vyhradeny jazdny pruh pre MHD. Ja ked idem po akejkolvek ceste, kde je pre MHD vyhradeny jazdny pruh, tak automaticky idem do toho vyhradeneho pruhu do jeho stredu, takze auta ma neohrozuju a uz si len priebezne sledujem, ci sa zozadu blizi nejaky autobus/trolejbus a ci mu budem musiet uhnut, resp. ci budem rychlejsi a bus ma nestihne dobehnut, lebo pride zastavka.

Typicky priklad je Prievozska od Apollo biznis centra az po odbocku na Mierovu a tiez prave tato Bajkalska v useku od krizovatky s Trnavskou cestou po Slovnaft pumpu.
22.05.2014 - 15:23:45
07
Nechcem vynasat nejake sudy, ale teoreticky ju naozaj nemusel vidiet, co ho samozrejme nezbavuje zodpovednosti. Ak zrovna "pristaval" na zastavku, kde mu dajme tomu pobehovali nejake decka a daval bacha, aby mu neskocili pod kolesa tie. Mohol kukat doprava a ten lavy roh mat skutocne mimo zorneho pola. Myslim, ze nikto nepredpoklada, ze ju zrazil zamerne. Ze ked videl pred sebou cyklitu tak do neho vedome vrazil. Ked uz koli nicomu inemu, tak koli tomu, ze tieto nove mercedesy vraj pri kazdom navrate do depa absolvuju prehliadku a kazdy skrabanec hradi vodic.

Inak na zamyslenie je tiez, ze ked nasi zakonodarcovia vymyslali povinne nosenie prilieb, tak ich prikazali iba mimo mesta. Ved prave pri takychto mestskych "tukancoch" su uzitocne, co sa ukazalo aj tu. Ked ma zoberie autobus mimo mesta v dajme tomu 70 - 80 km/h tak mi uz prilba asi bude na dve veci.

Zelam skore uzdravenie.
22.05.2014 - 15:35:24
02
Fotil Marek.

Btw. zakladna chyba je snazit sa jazdit predpisovo, tzn. drzat sa na pravej strane jazdneho pruhu urceneho pre vozidla a nechavat volny vyhradeny jazdny pruh pre MHD. Ja ked idem po akejkolvek ceste, kde je pre MHD vyhradeny jazdny pruh, tak automaticky idem do toho vyhradeneho pruhu do jeho stredu, takze auta ma neohrozuju a uz si len priebezne sledujem, ci sa zozadu blizi nejaky autobus/trolejbus a ci mu budem musiet uhnut, resp. ci budem rychlejsi a bus ma nestihne dobehnut, lebo pride zastavka.

Typicky priklad je Prievozska od Apollo biznis centra az po odbocku na Mierovu a tiez prave tato Bajkalska v useku od krizovatky s Trnavskou cestou po Slovnaft pumpu.


ono s tymto sa da suhlasit ale - ked uz si mam vybrat medzi porusovanim predpisov tak "bezpecnejsie" je jazdit v pravej stope kolesa auta ako stredom beusackeho pruhu ( v ktorom nemam co robit). akonahle ta tam uvidi beusak tak sa na teba uz len z principu bude tlacit a trubit ako besny pretoze (prekvapivo) on je v prave.

na druhej strane, ak uz jazdim v pravej stope auta - vodici to akceptuju lepsie bez spravania sa ako beusak vo svojom kralovstve - aspon z tej skusenosti co mam ja. tiez auto tam tym padom nema pristor na to aby ta lizol spatnym zrkadlom pretoze ta seriozne obchadza. tiez sa vyhnem riziku ze mi beusak rozbije hlavu spatnym zrkadlom ktore realne hrozi ak clovek ide po uplnom okraji jazdneho pruhu.
22.05.2014 - 16:14:32
00
Ja s 680mm rajdami sa citim v pravej stope dost blizko busov napravo. Ked uz, tak si vynutim stred pruhu. Dnes mi to zachranilo kozu, ked ma dajaky idiot lizol spatakom a potom sa zaradil tesne predomna. Problem bol v tom, ze mal vozik. Keby som nesiel v strede, vytlaci ma na obrubnik.
22.05.2014 - 16:17:40
00
Nechcem vynasat nejake sudy, ale teoreticky ju naozaj nemusel vidiet, co ho samozrejme nezbavuje zodpovednosti.

To, ze ju nevidel, povedal hned po tom, ako sa to stalo. Asi v soku, resp. sa bal, ze by mu Marek rozmlatil ksicht keby povedal, ze si pomylil brzdu a plyn. :) Ked prisla policia, tak uz vypovedal, ze si pomylil brzdu a plyn...

ked uz si mam vybrat medzi porusovanim predpisov tak "bezpecnejsie" je jazdit v pravej stope kolesa auta ako stredom beusackeho pruhu ( v ktorom nemam co robit). akonahle ta tam uvidi beusak tak sa na teba uz len z principu bude tlacit a trubit ako besny pretoze (prekvapivo) on je v prave.

na druhej strane, ak uz jazdim v pravej stope auta - vodici to akceptuju lepsie bez spravania sa ako beusak vo svojom kralovstve - aspon z tej skusenosti co mam ja. tiez auto tam tym padom nema pristor na to aby ta lizol spatnym zrkadlom pretoze ta seriozne obchadza. tiez sa vyhnem riziku ze mi beusak rozbije hlavu spatnym zrkadlom ktore realne hrozi ak clovek ide po uplnom okraji jazdneho pruhu.

Nemozem suhlasit. Jazdim v realnej poobednej spicke po BA vratane Bajkalskej a Prievozskej dost casto a aj ked su v BA uz vodici aut celkom vychovani a väcsina je ohladuplna, tak toto co pises dobrovolne praktizovat nebudem prave kvoli tym par "vodicom", ktori nenechavaju dost priestoru pri obiehani cyklistu. Moje skusenosti hovoria jasne v prospech jazdy v prazdnom vyhradenom jazdnom pruhu a je podla mna zbytocne riskovanie ist v useku s vyhradenym jazdnym pruhom pre MHD v standardnom jazdom pruhu, o ktory sa treba delit s autami. Btw. este nikdy ma ziadny vodic MHD nevytrubil. Ako som spominal - sledujem ci sa neblizi MHD zozadu a ci netreba uvolnit pruh. Cize MHD neblokujem a idem v prazdnom pruhu a to bude vzdy bezpecnejsie ako ist v pravej stope medzi autami. By si sa divil, kolko vodicov ma vzdy pocit, ze sa vedla Teba vojdu, aj ked nalavo od nich ide dalsie auto. A to nejazdim po pravej prerusovanej ciare toho pruhu samozrejme...
22.05.2014 - 16:46:50
02
mozno len ja som natrafil na beusakov ktori s tym mali teda zasadny problem.
22.05.2014 - 16:56:17
00
Nerozumiem tej davovej psychoze u nas na cestach. Velka cast vodicov pri zaplnenych cestach chyti nejaky stres a nervozne nahanaju sekundy agresivnou jazdou (mnohi pravdepodobne podvedome tak reaguju na agresivnu jazdu inych) ...a aj tak ostanu visiet na najblizsej krizovatke. Nemam precestovany svet, ale napr. v Helsinkach som nic take nezazil/nevidel. Uplna pohoda na cestach aj medzi autami aj od hromadnej dopravy...a aj o tom je kvalita zivota...
22.05.2014 - 17:07:11
01
tak lebo cim rychlejsie idu ku krizovatke tym budu skor nie? :)), sedlacka logika nepusti :)

inac pri 3 veziach smerom od dunaja ja idem tak ze vybehnem na prechod (ako je zastavka bajkalska), tam potom svihnem z prechodu nazad na cestu. auta maju este cervenu a v pohode sa da prist az cca k benzinke kym ma prve dobehnu
22.05.2014 - 17:11:12
00
V Budapešti je BUS pruh vyhradený pre autobusy, taxíky a cyklistov. A nikto s tým nemá problém.
22.05.2014 - 19:01:59
00
Marvin presne.. Pred zastavkou hladi na pravu stranu a do zrkadiel, aby nahodou niekoho nezachytil a zas sa napchal co najblizsie k okraju.
Tukancov BA medzi autami je denne neurekom, no zial ked auto zachyti cyklistu, tak to cyklista dost schyta. Dost jazdim pomedzi auta a zatial som mal vzdy stastie. Asi sa fakt oplati mat blikacky zapnute aj cez den....

Ad prilba... nedavno som linkoval clanok nawikipedii, podla ktorej je u nas z najprisnejsich v Europe :)
22.05.2014 - 19:34:00
00
Akurát pred dvomi dňami som tento úsek prechádzal v plnej poobednej špičke. Bajkalská upchatá už od križovatky s Trenčianskou. Takže som sa tam teperil po stredovej čiare medzi jazdnými pruhmi, keďže niektorý exoti majú také široké autá, že musia byť natlačený na obrubníku. A to nehovorím čo je tam nakopeného vyjazdeného asfaltu a prepadnutých kanálových poklopov pri okraji. Zásadne jazdím tade v pravej vyjazdenej stope a to platí aj v tom úseku s buspruhom pred tromi vežami. Smola tej dievčiny bolo, že šla viac v buspruhu ako v ľavom pruhu.
Rovnaký štýl jazdy vedľa buspruhu ako opísal Stax mám aj ja. Iba v málo prípadoch idem viac v buspruhu a to len vtedy, keď viem, že som neobiehal žiadny stojací autobus alebo trolejbus. Na Prievozskej je to ešte o to nebezpečnejšie a to platí pre Jezusa, že v tom buspruhu sa ti odrazu zjaví autobus sadistickej dedinskej linky, ktorý bol pred tým v bežnom pruhu, ale pred križovatkou sa rozhodol stojacu kolónu obehnúť práve cez buspruh. Ty si ani nestačíš všimnúť kedy sa preradí a už je kolízia na svete a trúbi na teba ako pako. Toto je ešte horšia liga šoférov autobusov oproti šoférom mhd. Poznám to veľmi dobre zo skúseností, keďže Prievozská je moja výjazdová a dojazdová trasa na bicykli v 90% jázd.
22.05.2014 - 22:49:15
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektronika a svetlá / Svetlá)
keyboard_arrow_up