nimm_zwei, si si nedávno kúpil 29tku, keď tak citlivo reaguješ na iný názor?
Pevná
vidlica a napr. cantilever
brzdy majú i roky po uvedení ich nástupcov na trh stále svoje miesto na trhu. Hoci na MTB ustúpili, to je fakt a trochu škoda.
Ved si vsimni, ze na hranu si to postavil ty takym tym uz znacne preflaknutym postrehom, ze "V prvom rade ide o biznis, nič viac." Mam to citat tak, ze ked v tom naozaj nic viac nie je, potom logicky kazdy, kto vyskusal a presiel na vacsie
koleso iba podlahol reklamnej masazi, kedze nic viac tam urcite neni? Alebo to vidis menej radikalne ako pises? Citlivy som na vselico, ale isto nie na predvidatelne chytracenie o skaredom marketingu, ktore bolo vsadepritomne na ceskych forach k tejto teme tusim dakedy pred 2 rokmi a v dalekom zahranici este davnejsie, ale pozvolna sa (takmer) vytratilo. Ty si jeden z poslednych s touto zastavou.
"Nezdá sa ti vôbec podozrivé, že sa prakticky v priebehu troch rokov vyrojili dva nové "najlepšie" štandardy veľkosti MTB kolies?"
Veru nezda. Isto si zachytil nejeden pribeh o totalnej nahodilosti osvojenia 26" standardu. A tiez asi prehliadas fakt, ze 26" zacali opustat mensi vyrobcovia ovela skor ako globalni mamuti. Inymi slovami, najprv zacala rast popularita vacsich kolies, a az potom do toho skocil tzv. velky marketing, ktory v tomto viac dohana zmeskany vlak, nez udava smer. Cyklisitka je celkom ziva poda pre inovaciu a pokial nie si uplne vcerajsi, dokazes odlisit marketing od autentickych hodnoteni/nazorov beznych uzivatelov (vid aj hore), ktore dohladas po stovkach a deli ta od nich len par klikov. Naznacovat, ze hybatelom dopytu je a bude vylucne iba marketing (biznis) a ziadne realne testovanie a skusenost jazdcov (profikov ci hobikov) je trochu paranoidne, alebo mas skratka slabost pre konspiracne teorie.