aký je teda rozdiel v tých "drahých" kitoch a napr. Rubena? Rozmýšlam prekonvertovať moje DTčka a cena napr.tohoto http://www.suncycle.sk/sk/produkt/rubena-tubeless-kit/1990 je ovela menšia ako ten DT kit....
22.08.2013 - 15:02:27
00
mam rubenu aj DT, funguju oba rovnako
22.08.2013 - 15:06:33
00
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/ventil-joes-no-flat-2ks/5226
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/paska-do-rafku-joes-no-flat-19mm/5225
http://www.soof.sk/soofshop/eshop/0/3/5/678-Bezdusovy-tmel-JOE-s-Elite-Racers-sealant-500ml
22.08.2013 - 15:10:54
00
takže za 25 e môžem mať to isté ako za 60. Pekné :D
22.08.2013 - 15:12:43
00
Prakticky je tento kit http://www.suncycle.sk/sk/produkt/no-tubes-tubeless-kit-na-rafky-dt-swiss-a-mavic/3084 aj horší v niečom ako Rubena - ventilky spojené s gumenou páskou nemajú nejaký prínos a skôr to spôsobí prácu navyše.
Celkovo je najlepšie vyhnúť sa gumenej páske, čo je možné v prípade ak sadne kombinácia ráfik+plášť. Možno zistíš že jediné čo sa oplatí z tej Rubena sady použiť sú ventilky a kľúč na ne - lebo tá obojstranná páska je aj tak slabota, gumenú vyhodíš keď zistíš že len zavadzia, tmelu je tam málo, redukciu na autoventil k šťastiu netreba.
22.08.2013 - 15:39:21
00
No nemozem celkom suhlasit ze ventilky spojene s gumennou pasko su nanic. Skusal som stastie so samostatnymi ventilkami a samostatnou gumennou paskou a na mojich rafikoch DT Swiss AM60 su otvory na ventil take velke ze ich samostatne ventilky jednoducho neutesnili. Jedine riesenie bolo dat gumennu pasku s ventilkami, ktora tym ze je utesnena medzi patkou plasta a rafikom urobila konecne zojho kolesa koleso bezdusove...
22.08.2013 - 15:48:58
00
Záleží aj od toho, ventil s akou základňou použiješ. Napr. tento nemá problém ani s väčšou dierou, pokiaľ teda nebude taká veľká že by celý prepadol, čo by nezachránila ani tá gumená páska http://www.suncycle.sk/sk/produkt/ventil-notubes-standart/3088
Prípadne sa to dá poriešiť aj inak, nie je náhodou aj taká podložka v tej rubena sade aby sa čiastočne kompenzoval ten obdĺžnikový tvar tesnenia?
22.08.2013 - 15:57:26
00
ešte jedna otázka- čo s originál páskou ktorá je v ráfikoch?
22.08.2013 - 18:28:33
00
Preč.
22.08.2013 - 18:49:16
00
Záleží od toho, o akú sa jedná. Ak je tam klasická, tak ju treba dať preč, v niektorých prípadoch pomôže keď bude posunutá vyššie (na nejakú pásku čo zalepí diery pre niple a pod pätky plášťa) :)
22.08.2013 - 19:05:29
00
mala by to byť schwalbe high pressure,modrá...
22.08.2013 - 19:07:52
00
To nie je nejaká bezdušová nalepená pokiaľ viem, túto si nechaj keby ti nejde plášť nahodiť normálnou pumpu a nechcelo by sa ti ísť nahadzovať niekam kompresorom :) Keby ešte touto zvýšiš vnútorný priemer ráfika, je šanca že by to sadlo.
22.08.2013 - 19:13:25
00
takže normálne cez tú schwalbe nahodiť notubes pásku? alebo naopak?
22.08.2013 - 19:53:03
00
Tá schwalbe je tam len tak voľne uložená, prípadne "trochu" prilepená že keď časť nadvihneš ľahko odstrániš zvyšok. Preto ju treba dať preč a zalepiť diery pre niple nejakou odolnou páskou čo sa tam poriadne pevne prilepí, lebo to je najdôležitejšia časť bezdušového riešenia na obyčajnom ráfiku.
Potom prakticky stačí vložiť ventil a nahodiť plášť, až keby je problém s nafúkaním tak môžeš skúsiť pridať tú schwalbe pásku na tú notubes, znova vložiť ventil a skúsiť nafúkať... Ak ani to nepôjde, potom môžeš skúsiť pridať gumenú pásku, alebo ďalšie vrstvy nejakej pásky a popri tom uvažovať o tom, či nebola lepšia voľba skúšať to s iným ráfikom/plášťom :lol:
22.08.2013 - 19:58:08
00
s ráfikom sa tak nebojím,po fórach som našiel s tými ráfmi notubes riešenia. To skôr ja niečo podrbem keĎ to budem robiť :D
22.08.2013 - 20:04:17
00
keyboard_arrow_up