LaS má čiastočne pravdu s vytláčaním áut z miest. Je to bežná vec vo výuke automobilovej dopravy. Vytlačenie individuálnej aut. dopravy čo najďalej z centier a nahradiť ju MHDčkou. Za socíku nám lacné MHDčka kapitalisti závideli. Ale po 89tom sme zahodili zdravý rozum a púšťame autá do každej prdele v meste a namiesto trávničkov a parčíkov sa robia parkoviská = presný opak ako by to malo byť. (alebo sa "nechajú" obsierať nezodpovednými psíčkarmi a potom šup detičky hrať sa s hovienkami do parčíku a pestovať v tele parazitíky...)
Tak isto sa najskôr museli prachy na diaľnice vytunelovať, aby boli všade preťažené roztrtkané cesty. Tranzitujú tu preťažené tiráky namiesto toho, aby na hraniciach namontovali váhy a pýtali mýto za tranzit. Preťažené autá nepustiť. Ale na Slovensku je to tak...
Keby boli diaľnice a rýchlostné cesty na všetkých potrebných smeroch, tak tie bývalé cesty 1 či 2 triedy by boli takmer prázdne a nemuseli by sa riešiť často nezmyselne umiestnené cyklocesty (česť optimálne riešeným), kde sa ani nedá valiť, lebo sú robené na 25 km/h. Chcem tam vidieť trénujúcich cyklistov jazdiacich zrýchľovačku alebo
tréning šprintov. Alebo cyklocestu vedúcu cez pešiu zónu, kde je max povolená rýchlosť 20 km/h. Ani mladší žiaci nejazdia rýchlosťou 20 km/h
Potom by sa to nemali volať cyklocesty, cykloturistické cesty. Nepovinné pre trénujúcich cyklistov!!!