stawo Neviem, co myslis tym fakeom. Ak odrb, tak nie. On to normalne urobil, len pouzil nejaku rampu. Je to ako pri kuzelnikoch. Vacsina sa pozera, co robi kuzelnik a jeho ruky, malokto, co robi sporoodeta asistentka
Obcas aj pekna
jozko78 je v tom zapleteny aj Citroen a urcite nie nahodou. Reklamna zmluva je reklamna zmluva a iste nezahrna iba pozicanie auta. Tie prostriedky sa musia nejako vratit a nic lepsie ako reklamny priestor v mediach po celom svete ma nenapada. Ked si Citroen vybral Peta, vedeli to velmi dobre. Ked sa pozries detailnejsie na video, uvidis na konci Petrove auto a zaber na predok auta, kde je znak automobilky. Ale uz na zaciatku nalavo su dve auta, okolo ktorych Peto ide. Prve je znovu Citroen, druhe je nezname. Preco nie je nezname prve a Citroen az za nim? Pretoze ide o znacku. Nahoda to nie je. Ked k tomu priratam datum uverejnenia - den pred MS v Dubnici a presne 7 dni pred TdF, je to jasne. Marketingova strategia vychadza na 1*
Video je skvele urobene, uplne nenasilne a pritom presne plni ucel. Ludi zaujalo, pisu o tom, novinari tiez, takze zamer sa podaril vynikajuco
mufto presne tak