Ja mam opacne skusenosti - vid. napr. moj post takmer pred rokom
post608458.html
19.06.2013 - 17:35:36
00
No kiezby som aj ja mal take skusenosti zo zacelovanim s NoTube :lol:
19.06.2013 - 19:06:11
00
ono dolezitu ulohu pri zacelovani hra tlak. Na mensich tlakoch to zaceluje podstatne horsie. Nedokaze sa to vtedy tak ucinne vyzrazat v mieste defektu a vacsinou sa tato zrazenina uvolni a po case vznikne jezko. Ak je takych miest vela, a jazdi sa na nizkych tlakoch kedy sa to nedokaze 100% zatesnit, tak vtedy sa jezko dokaze vytvorit za velmi kratku dobu. Ked je vsak tlak vacsi, tak sa to vyzraza v mieste defektu a ten tlak to natlaci do vnutra, kde to aj ostane.
19.06.2013 - 20:05:58
00
Zase ako sa to vezme, lebo pri vyššom tlaku sa otvor viac otvorí. Aspoň tak mi to príde, lebo viackrát sa mi stalo, že pri nižšom tlaku tmel dieru zacelil a tlak držal. Pri vyššom to bolo nemožné. Závisí od konkrétnej situácie.
19.06.2013 - 20:51:39
00
Ja by som hlavne teraz potreboval nejaky "kovovy" tmel :lol: .. co mi zatmeli rafik, bo niekde asi praskol sfina :( a fuci mi cez spice .. original UST rafik Mavic.
20.06.2013 - 07:23:00
00
nemas povoleny ventil? resp nedolieha
20.06.2013 - 07:33:23
00
Podozrieval som ho, tak som ho vycistil, dotiahol, ale nic. Tak neviem :( .. leda este skusim pozriet, ci nemam este jeden a vymenim ho, akurat Mavic pise, ze ak to rafik robi, tak ho treba vymenit :D
20.06.2013 - 07:53:14
01
mozem potvrdit, co tu bolo napisane par prisp. vyssie: JOE´s spokojnost.
20.06.2013 - 10:30:48
00
Podozrieval som ho, tak som ho vycistil, dotiahol, ale nic. Tak neviem :( .. leda este skusim pozriet, ci nemam este jeden a vymenim ho, akurat Mavic pise, ze ak to rafik robi, tak ho treba vymenit :D


A kukal si teda ci nemas nahodou koroziu v oblasti diery na ventil? Ci ta diera tiez vyzera v poho?
20.06.2013 - 18:02:55
00
Nalial som tam zase notube kvapalinu, zda sa, ze sa stratila :lol: .. uvidim vecer. Ale nedavam tomu moc sanci /vyfucalo to behom snad 1 hodiny/ .. asi to bude na novy rafik. Radsej by som sice Mavic UST, na ktory som zvyknuty dlhe roky a ma to svoje vyhody, ale zial, aj nevyhody. Dalsia moznost je co sa mi pozdava ZTR Arch, nepoznam referencie a je tam nutne tiez pchat tu gumennu pasku ?
21.06.2013 - 11:15:37
00
Stačí zalepiť diery pre niple ako pri väčšine ráfikov s "dobrým" profilom. Samozrejme či sa bude dať nahodiť plášť záleží aj od konkrétneho typu, ale to v tvojom prípade myslím nebude problém, nebudeš tam pchať nejaký absolútne nevhodný na bezdušové použitie.
21.06.2013 - 11:22:09
00
Cize len ta zlta paska ? To by bolo fajn, este aj odlahcim :lol: .. bezdusaky pouzivam len seriozne UST plaste.
21.06.2013 - 11:23:49
00
Hej jasné, stačí nejaká tenká a odolná páska čo utesní tie dierky.
21.06.2013 - 11:25:11
00
Ahojte kúpil som Joe’s NO-FLATS KIT na ráfiky DT SWISS MCC a plášte RaRa 2.25 TLR, servisnou pumpou to nafúkať je nemožné ale na pumpe sa to podarilo ihneď, cez patky nefučí len v plášti /aj keď je fungláč/ sú v bočnici dierky ako od ihly a po pár hodínách úplne sfúkol..chcel by som vedieť keď tam dám ten origo tmel či to zacelí...pretože sa musím trepať na benzínku a tam vykonať celú procedúru prerábky na bezdušáky tak aby som to nerobil zbytočne :-(
21.06.2013 - 11:47:51
00
Teraz by to už mohlo ísť nafúknuť aj normálnou pumpou, keď sú pätky zaskočené... Inak samozrejme že tam musíš dať tmel, bez neho sa tieto plášte bez duše používať nedajú.
21.06.2013 - 12:06:27
00
keyboard_arrow_up