ďalší komu treba vysvetliť, ako treba spojazdniť bezdušáky.. Treba to na začiatok nafúkať na maximálny tlak udávaný na plášti. Len vtedy sa
plášť roztiahne natoľko, aby sa otvorili aj tie póry, ktoré inak normálne tesnia, no pri jazde pracujú a
koleso tak stráca tlak.. Proste to treba nabombovať na max, pootáčať a popretriasať kolesom. Prípadne si pomôcť aj saponátovou vodou, potrieť boky plášťa a sledovať úniky, ktoré sa dajú potom ľahko vyriešiť pretočením hladiny tmelu na dané miesto. Napokon sfúknuť na tlak potrebný pre jazdenie a jazdiť. Zatiaľ mi to takto fungovalo na akomkoľvek plášti, dokonca aj na starých schwalbe, ktoré mali brutálne popraskané boky (akoby prerezané po celom obvode), a bolo dosť obtiažne to vôbec nafúkať. Postupne som však zvyšoval tlak a úniky sa strácali. No a bez problémov.
Ešte že ťa tu máme. Na začiatku som nabomboval a nielen na začiatku, aj predvčerom. Prt to je platné, chyba bude v tej americkej gebuzine. Už keď som dával krytku z hrdla fľaše dole a bol tam viac ako centimetrový štupeľ "zemiakovej" kaše, moc som tomu neveril. Možno je to bežné a možno nie a má to súvis s mojimi problémami. Zajtra ježa vydurím z nory, tmel vymením a nabombujem. Potom uvidíme.
Plášte sú RaRa 2012, ráfy ZTR Crest.