Ten rafik na obrazku je Shimano dur-ace (cestak) po udajne 3000km, za aky cas to najazdil neuvadza.

Dalej v tom istom threade z ktoreho je ta fotka pise iny typek tiez s dur-ace kolesami ze za 6 mesiacov mu do rafiku dokonca vyzralo dieru :D
http://forums.roadbikereview.com/wheels-tires/stans-damage-my-aluminum-rims-271614-3.html#post4137819

Inak ja by som jednu vrstvu tej nalepovacej pasky od stans kludne do tych rafikov dal, len som ju zatial nikde nenasiel samostatne na predaj.
04.06.2013 - 10:33:46
00
No musim to skontrolovat, lebo jeden UST rafik, kde som toto vozil mi zacal zahadne fucat :x
04.06.2013 - 10:42:39
00
jááj ale teraz ma napadlo,že na UST ráf tá páska pôjde velmi ťažko nalepiť,ten hlboký stredový žliabok-to asi nepôjde ...
04.06.2013 - 11:41:52
00
Ist to pojde, len to bude asi dost piplacka si myslim.
04.06.2013 - 12:09:29
00
Bezdušáky mám týždeň a ide ma z nich občas poraziť. Tlak drží ako kedy, niededy sfučí predok, niekedy zadok, dokonca dvakrát mi sfúklo koleso na total. Raz to držalo v pohode aj tri dni, ale to som sa na tom nevozil. Keď to prifukujem, tak okolo 2,3 baru (bežne sa vozím na 2 baroch) povolia všetky zacelené dierky a fučí to ako keby miesto plášťa bol cedník. Trochu potriasania a zatočenia to vyrieši, ale toto predsa nemôže byť normálne. A po týždni už vnútri oboch kolies veselo hrkoce ježo. Ten eko tmel Notubes je pekná sračka s vlastnosťami redšieho kravského mlieka alebo hustejšej vody.
Mimo týchto patálií je všetko ostatné čo sa týka bezdušákov skvelé.
18.06.2013 - 17:54:26
00
ďalší komu treba vysvetliť, ako treba spojazdniť bezdušáky.. Treba to na začiatok nafúkať na maximálny tlak udávaný na plášti. Len vtedy sa plášť roztiahne natoľko, aby sa otvorili aj tie póry, ktoré inak normálne tesnia, no pri jazde pracujú a koleso tak stráca tlak.. Proste to treba nabombovať na max, pootáčať a popretriasať kolesom. Prípadne si pomôcť aj saponátovou vodou, potrieť boky plášťa a sledovať úniky, ktoré sa dajú potom ľahko vyriešiť pretočením hladiny tmelu na dané miesto. Napokon sfúknuť na tlak potrebný pre jazdenie a jazdiť. Zatiaľ mi to takto fungovalo na akomkoľvek plášti, dokonca aj na starých schwalbe, ktoré mali brutálne popraskané boky (akoby prerezané po celom obvode), a bolo dosť obtiažne to vôbec nafúkať. Postupne som však zvyšoval tlak a úniky sa strácali. No a bez problémov.
18.06.2013 - 18:07:17
00
A po týždni už vnútri oboch kolies veselo hrkoce ježo. Ten eko tmel Notubes je pekná sračka s vlastnosťami redšieho kravského mlieka alebo hustejšej vody.

:lol:
Tak tmel už vieme aký nebrať, plášte máš aké? :)
19.06.2013 - 07:24:54
00
ďalší komu treba vysvetliť, ako treba spojazdniť bezdušáky.. Treba to na začiatok nafúkať na maximálny tlak udávaný na plášti. Len vtedy sa plášť roztiahne natoľko, aby sa otvorili aj tie póry, ktoré inak normálne tesnia, no pri jazde pracujú a koleso tak stráca tlak.. Proste to treba nabombovať na max, pootáčať a popretriasať kolesom. Prípadne si pomôcť aj saponátovou vodou, potrieť boky plášťa a sledovať úniky, ktoré sa dajú potom ľahko vyriešiť pretočením hladiny tmelu na dané miesto. Napokon sfúknuť na tlak potrebný pre jazdenie a jazdiť. Zatiaľ mi to takto fungovalo na akomkoľvek plášti, dokonca aj na starých schwalbe, ktoré mali brutálne popraskané boky (akoby prerezané po celom obvode), a bolo dosť obtiažne to vôbec nafúkať. Postupne som však zvyšoval tlak a úniky sa strácali. No a bez problémov.


Ešte že ťa tu máme. Na začiatku som nabomboval a nielen na začiatku, aj predvčerom. Prt to je platné, chyba bude v tej americkej gebuzine. Už keď som dával krytku z hrdla fľaše dole a bol tam viac ako centimetrový štupeľ "zemiakovej" kaše, moc som tomu neveril. Možno je to bežné a možno nie a má to súvis s mojimi problémami. Zajtra ježa vydurím z nory, tmel vymením a nabombujem. Potom uvidíme.
Plášte sú RaRa 2012, ráfy ZTR Crest.
19.06.2013 - 08:20:48
00
samotneho RaRa je snad 10 verzii
19.06.2013 - 10:06:38
00
29er Schwalbe Racing Ralph EVO - PaceStar 2012
19.06.2013 - 10:35:54
00
Stans NoTubes je asi najpouzivanejsi tmel na svete s vybornymi tesniacimi ucinkami. Jedine co sa mu zvykne vytykat je ze obsahuje amoniak a ze relativne rychlo vysycha (3 mesiace).

Kde si to tvoje balenie kupoval a ake stare bolo? Sisi isty ze to nebol nejaky fake?

...bol tam viac ako centimetrový štupeľ "zemiakovej" kaše

... no by som to obratom siel vratit.
19.06.2013 - 10:42:36
00
Litrové balenie kupované z Kupkola. Mal som to doma asi pol roka, skladované okolo 5-tich stupňov, takže tu by problém nemal byť a doba spotreby je v pohode. To bolo u mňa, či to predtým niekde po ceste nepremrzlo, netuším.
19.06.2013 - 10:56:39
00
Len pre kontrolu bavime sa o tomto produkte:
http://www.notubes.com/Stans-Tire-Sealant-Quart-P51.aspx

Tiez mam jedno balenie doma nachystane, tak az sa k tomu konecne dostanem a otvorim ho, poreferujem akej bolo konzistencie.
19.06.2013 - 11:04:10
00
29er Schwalbe Racing Ralph EVO - PaceStar 2012

Tak to je chyba, určite by som odporúčal Snake Skin verziu, na bezdušové použitie (a aj celkovo) je to výrazne lepšia voľba.
19.06.2013 - 11:43:03
00
Tak to je chyba, určite by som odporúčal Snake Skin verziu, na bezdušové použitie (a aj celkovo) je to výrazne lepšia voľba.

Mal som a mam Stans NoTubes na vselicom od Schwalbe: RaRa, RoRo, DirtyDan, IceSpiker Pro ani jedno z toho nie je Snake Skin a problemy som nikdy nemal. Takze tam by som chybu nehladal. Skor mi pripada divna ta kasa pod uzaverom. Mozno blba otazka, ale ked si to nalial do pneu plavali tam nejake pevne ciastocky, alebo to bola iba riedka voda?
19.06.2013 - 12:14:40
00
keyboard_arrow_up