oakley Ziadna komplikacia. Kazdej objednavke sa musis venovat, spracovat ju a nezalezi, ci je cez den 5 objednavok, 50 alebo 100. Ak je webshop prepojeny so skladom, clovek vidi priamo v systeme, co je skutocne na sklade. Velmi to setri cas (napr. kupkolo.cz, bike-discount.de, bike24.com) Pokial to prepojene nie je, obchodnik to vie rovnako zistit este predtym, kym fyzicky tovar skompletizuje, zabali do skatule a vytlaci fakturu. Napr. cez vytlacenu objednavku a vizualnu kontrolu v sklade. Vidim, co je a co nie, ak nieco chyba, priamo na zozname pri mene je telefon, volam. Ak je logistika dobra a je ochota, da sa vsetko.
Matt kolkokrat doruci tovar zo dna na den, to je skvele. Tovar je super, ceny rovnako, obcas nizsie ako v zahranici (obcas aj nie). No komfort nakupovania priamo na stranke (vyhladavanie/popisy, zobrazenie, moznosti platby) ma chyby, ktore clovek v zahranicnych webshopoch a velakrat ani v slovenskych nenajde.
corratec moznost vyplnit cislo tam je, ale nie je povinna. Ja napriklad som mimo emailu aj par dni, telefon mam u seba skoro vzdy. Kto posle email, nemusi sa mu dost odpovede hned. Kto zavola, vacsinou ju dostane okamzite. Ked mi naposledy volali z jedneho webshopu kvoli chybajucim veciam, bol som rad. Neurobili rozhodnutie za mna, ale opytali sa a dospeli sme k dohode o doruceni. Tak to ma proste byt, ved kupujuci dava svoje peniaze. Bez neho obchodnik nepreda vobec nic.