slusny bajk. skoda ho fulla daj do prec :) velkost ramu?
10.03.2013 - 17:31:28
00
Perfektne zladený bajk :y:
10.03.2013 - 17:59:00
00
nádherný bicykel. :y: :clap:
10.03.2013 - 18:02:28
00
dávam ho sem ešte raz,na poslednej fotke tak,ako prišiel,ďalšie fotky už definitívna podoba,zmenené:sedlo (pôvodne WTB),brzdové kotúče(pôvodne SLX),kazeta 12-36(pôvodne 11-36),plášte(bezduší),"zlatá"reťaz-inšpirácia Marinada,polepy z ráfikov preč - taký Trail/AM setup

Prílohy:

P3110001.JPG
P3110001.JPG 447.45 KiB thumb_up0thumb_down

P3110008.JPG
P3110008.JPG 450.67 KiB thumb_up0thumb_down

P3110002.JPG
P3110002.JPG 455.5 KiB thumb_up0thumb_down

PB290001.JPG
PB290001.JPG 608.45 KiB thumb_up0thumb_down

10.03.2013 - 18:11:52
00
slusny bajk. skoda ho fulla daj do prec :) velkost ramu?


L
10.03.2013 - 18:18:05
00
Dano5 - Krajsi uz nemoze ani byt :)
10.03.2013 - 18:42:38
00
Preco ardenty prec a obute NN? Akurat idem obut ardenty :)
A celkovo si ako s SB spokojny?

Andrej, nechaj si to Ht, rezervny bicykel sa sikne furt. Nedostanes na bazare tolko, aku ma pre teba hodnotu. A je paradany.
10.03.2013 - 19:18:27
00
Noo co ja viem, mal som o Ardenty zaujem ked ich dal na bazar, boli prenho pomale :-)
10.03.2013 - 19:25:02
00
Dano5: no pekne, paradna masinka, radost pozerat, ten ram je dokonaly, dokonale krivky...
ozaj brzdy su tiez xt predpokladam, kolko si na nich odjazdil? spokojnost? tiez nad nimi uvazujem, tak preto tolko vyzvedam :)
10.03.2013 - 19:33:09
00
tie Ardenty boli ozaj dosť pomalé a ťažké,a okrem toho ráfiky na tých kolesách majú vnútornú šírku 18 mm,takže predný plášť 2,4 by už bez duší na nízkom tlaku asi plával.NobbyNic sú "moje" overené obutie pre také to Trail/AM jazdenie,a navyše verzia SnakeSkin je úplne skvelá na bezdušové použitie-žiadne úniky tlaku,bezproblémová montáž.
575 je skvelý bike,asi najlepší prepákovaný jednočap,ktorý existuje.
SB 66 je ale úplne iná liga,je rýchly,extra tuhý,zadná stavba sa ani nehne ani keď je tlmič otvorený v polohe Descend (platí samozrejme pri šliapaní v sedle),neprepínam na inú polohu ani do kopcov,traily žehlí skvele,zjazdy to je biková nirvána,ale to je hlavne zásluha vidlice-konečne sa trocha oteplilo,tak som jej konečne dal nažrať ...proste je to momentálne jeden z naj bikov v tejto kategórii spolu s Ibis Mojo HD, SC Blut LT 2 ... jasné nájde sa aj viac super chuťoviek,ale mne sa najviac páči geometria-vo velkosti L je sedlová trubka 19,5" (495 mm) uhol sedlovky je 71,1 stupňov,hlavový je 66,7 stupňov,ale hlavne horná dĺžka 637 mm !!! k tomu predstavec 70 mm,výsledkom je velmi stabilný pocit pri zjazde,takže aj taký sotva priemerný jazdec ako ja si dovolím takú "palbu" ako nikdy predtým
10.03.2013 - 20:01:10
00
Pekne chrtitko ten yeti, ale asi som jediny co sa mu al. verzie tohto ramu pacia viac co?:) BTW ardenty su dost rychle, ale NN este rychlejsie... vlastnosti ich gripu su uz druha vec. Max na maratony ked treba setrit vahu..
10.03.2013 - 22:32:05
00
Hliníkové verzie sa mi tiež páčia o dosť viac, hlavne v tých "živších" farbách :)
Ardent je oproti NN (Pacestar) o dosť pomalší , Trailstar na tom bude podobne alebo horšie ako ardent post562995.html#p562995
10.03.2013 - 22:38:11
00
Dijck nie si. Tiež sa mi viac páči hliníkový. A hlavne v modrej. Ale tak, prežil by som aj tento :). Tiež je veľmi pekný.

NN mám na ľahších kolesách a tam nie je zlý až na výdrž. Vzadu po 250 km ošklbaný a vhodný do koša, predný po nejakých 500 sa začínajú tiež nejak olamovať štuple. Grip od nova žiadny zázrak keď to porovnám s Nevegalmi čo som jazdil minulú sezónu, ale zase tie na prejazdoch po asfalte kotvy. Uvidím čo povedia Maxxis.
11.03.2013 - 06:29:59
00
tieto NN sú model 2013 a váha je prijateľných 580 gramov,bez duší na nížšie tlaky slušne držia aj odvalujú,proste vždy treba nájsť nejakú tú zlatú strednú cestu-váha,odolnosť,valivý odpor ...
Ja mám s NN len dobré skúsenosti,jazdil som aj tie papierové EVO verzie,štuple sa mi nešklbali-ale je pravda,že skončili na prerazenie bokov skôr ako by sa patrilo,verziu DD som tiež jazdil chvílu,na bezduše tiež bez problémové nahodenie,váha trochu vyššia,celkovo jazdný prejav v pohode
K tej verzii SB 66 v hliníku len tolko,že carbon rám je o 700 gramov lahší a tuhosť je ešte vyššia,ale inak súhlas,že tie farby majú niečo do seba ...
11.03.2013 - 07:03:20
00
karbón tuhší ako hliník? Vždy som si myslel, že hlavnou prednosťou karbónu je (okrem hmotnosti) výrazne vyššie pohodlie vďaka tlmeniu vibrácií (pri zachovaní dostatočnej tuhosti). Ako to teda je?
11.03.2013 - 07:14:44
00

MTBIKER odporúča

cron
keyboard_arrow_up