čím si to odmasťoval? lebo počul som už aj o takých, čo odmasťujú a čistia všetko WD40-kou...
Do bŕzd treba zasahovať čo možno najmenej, bohužial s pískaním sa musíš u niektorých jednoducho zmieriť, je to už dané použitím zmesi v platničkách voči použitým kotúčom..
Každým zásahom do zabehnutej
brzdy znižuješ jej účinok, či už prebrúsením, odmastením atp. Treba to potom znovu zabiehať, a pokiaľ si pri "servise" niečo pokašlal, bude trvať naozaj dlho, kým si brzda znovu "sadne" tj. sa zabehne.
Brúsenie doštičiek brúsnym papierom neodporúčam, nakoľko sa nedá dosiahnuť dokonale rovný povrch. Brúsením sa papier pred platničkou zhŕňa a spôsobuje, že okraje platničiek sa obrúsia viac a zaoblia sa hrany a v horšom prípade z platničky urobíš kolísku, ktorá
brzdí len malou plochou a vibruje. Následne pri zabiehaní sa všetok bordel dostane na tú nábehovú hranu a brzda píska.
Preto ak už brúsiť platne, tak jedine na hrubom pilníku na železo, ten sa pri brúsení neohýba, vždy zaručí dokonale rovnú plochu a platničky sa zbrúsia rovnomerne.
Tým pádom sa aj rýchlejšie zabehnú.
K odmasťovaniu asi len toľko- použiť čistič bŕzd alebo isopropyl alkohol, nie klasický denaturovaný lieh(aj ten odmasťuje, ale obsahuje denaturačné prísady ako benzín, či petrolej)