Iste, môžu dať na žiletky hoc aj odpružené vidlice, len mi nejako uniká zmysel...
15.11.2012 - 19:26:30
00
vysia brzdna ucinist v zjazde, nemasakrovanie rafikov v CX. Teda aspom podla mna, mne sa to paci :y: .
15.11.2012 - 20:25:12
00
Myslím, že zo strany výrobcov je to len marketingový ťah a tiež si myslím, že je veľa ľudí ktorý si to kúpi. Mňa ešte celkom zaujal ten flex pivot.
15.11.2012 - 20:26:59
00
vysia brzdna ucinist v zjazde, nemasakrovanie rafikov v CX.

načo väčšiu účinnosť, keď už teraz majú ráfkové brzdy účinnosť takú, že dokážu pri neopatrnom zabrzdení vyzuť galusku? Nemyslel si náhodou nižšiu brzdnú účinnosť? Lebo pri tých mini kotúčikoch by som očakával, že brzdovka sa začne variť tak po 20s brzdenia.

CX je niečo iné, tam to má aspoň nejaký význam (z rovnakých dôvodov ako u MTB)
15.11.2012 - 20:35:57
00
a co tak koli moznosti puzit este gramarskejsie rafiky brzdna ucinnost za dazda tiez nemusi byt na zahodenie
15.11.2012 - 20:38:00
00
Nevznika tam problem s prenosom sil cez vidlicu? Pride mi, ze pri klasickych brzdach je ta paka ovela mensia, ci sa mylim?
15.11.2012 - 20:49:09
00
nemýliš sa, viac je namáhaná vidlica aj výplet
15.11.2012 - 20:56:20
00
hadam to maju zratane, aby pri brzdeni nebocilo koleso, alebo nepraskal vyplet ved kto nechce, ten si to neda :D
vlestne neda si to ani hocikto, kto by to mozno aj chcel (alebo ich uz UCI povolila?)
15.11.2012 - 21:00:38
00
veď tak. Inak praskajúci výplet + rýchlejšie opotrebované komponenty sú pre výrobcov plus, nie? ;)
15.11.2012 - 21:03:09
00
načo väčšiu účinnosť, keď už teraz majú ráfkové brzdy účinnosť takú, že dokážu pri neopatrnom zabrzdení vyzuť galusku? Nemyslel si náhodou nižšiu brzdnú účinnosť? Lebo pri tých mini kotúčikoch by som očakával, že brzdovka sa začne variť tak po 20s brzdenia.

CX je niečo iné, tam to má aspoň nejaký význam (z rovnakých dôvodov ako u MTB)

Aj klasické V-cka mali dostatočnú brzdnú silu a dnes sú na každom biku kotúče je to iste ako v MTB musia dať stále niečo nove všetko je o peniazoch :(
15.11.2012 - 22:33:48
00
tak nejako, ale u MTB sa aspoň dá povedať, že tie kotúče majú aspoň aké-také výhody (jazda v blate, možnosť brzdenia s pokriveným kolesom, napr. po páde), u žiletiek zatiaľ vidím len nevýhody...
15.11.2012 - 22:48:41
00
Toho brzdného účinku tam bude asi ako DH zo 160mm rotorom.
Teda keď sa zohľadní priemer kolesa a rotora. 26"/160mm vs. 29"140mm vzhľadom na páku 29-tky a páku 26" kolesa.
15.11.2012 - 23:07:30
00
Porovnávaš neporovnateľné.
15.11.2012 - 23:19:39
00
Väčšie namáhanie výpletu je diskutabilné. Veď koľko musí vydržať zadný výplet pri zábere. A inak sa mi to páči :P
16.11.2012 - 08:11:07
00
tak nejako, ale u MTB sa aspoň dá povedať, že tie kotúče majú aspoň aké-také výhody (jazda v blate, možnosť brzdenia s pokriveným kolesom, napr. po páde), u žiletiek zatiaľ vidím len nevýhody...


mne stačilo ísť v Dolomitoch na cesťáku na Shimane 105-ke dolu kopcom a zvyknutý z MTB som si myslel, že ani nemám brzdy...síce to na tom Colnagu vyzera smiešne, ale efekt to má isto značný...;)
16.11.2012 - 09:20:54
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up