Páni nedivte sa, že obchod nemá to čo vám zrovna prebehne pred nosom. Ako vyššie niekto písal, špecializujú sa na 2-3 značky
bicyklov a možno 1 značku komponentov, napr. BBB. Nejaké špecialitky a vychytávky a kvalitnejšie veci vám nikto nebude v regáli držať ako ležiak, o ktorý nikto za rok nezakopne, to je pre obchody luxus, zaberať miesto niečím takým. Predáva sa hlavne to, po čom je pravdepodobnosť najväčšieho dopytu a módy. Dobrý obchod by mal potom všetko ostatné ponúknuť formou objednania zákazníkovi ak mu na tom záleží, alebo si na to počká. Samozrejme mať napr. všetky veľkosti tretier napr. lacnejšieho modelu je myslím v záujme obchodníka, lebo ak si človek vyskúša konkrétnu značku či mu sedí na nohe, tak si pravdepodobne objedná drahší model aj u toho predajcu v kamennom obchode a počká si na to. Všetko je to o prístupe obchodníka ako vie vyhovieť zákazníkovi, ale na druhej strane zákazníka sa treba krotiť v tom, že to chce hneď a včera bolo neskoro. Proste ani pes sa na povel nevyserie. Je to všetko o komunikácií, ústretovosti a ochote medzi obidvomi stranami.