Kazetový
náboj je rozdielny v tom, že ložisko v
orechu umiestnili na kraj, bližšie k uchyteniu osky v ráme, tým je páka na osku podstatne kratšia.
V súčsnosti väčšina kazetových nábojov má osku dutú a aj tá diera v oske robí ohľadom odolnosti na strih tiež divy, oska je odolnejšia.
vymeníš len náboj a kazetu, oska je súčasťou nového náboja.
Ešte mi napadlo, že ak máš zjazdenú reťaz, možnože bude treba vymeniť aj tú, lebo bude na nových zuboch kazety skákať, to ale záleží od kilometrov ktoré si už na reťazi najazdil...... Ak je reťaz veľmi natiahnutá a vymeníš ju, môže zase robiť problém na prednom ozubení..... pred začatím výmeny radšej zmeraj reťaz, aby si sa vedel pripraviť na výšku výdavku.
áno, rozostupy sú rovnaké, sis radenie Ti bude v pohodičke radiť.
Teoreticky môžeš dať náboj aj 8-kolový, ak Ti vôjde do rámu, to si radšej vyskúšaj, alebo pomeraj, je širší ako 7-kolový, ale 8-kolo má rovnaké rozostupy medzi pastorkami ako 7-kolo a môžeš teda využívať jeho 7prevodov podľa toho ako si nastavíš prehadzovačku 1-7 alebo 2-8