Tie cervene
bowdeny mali byt v strednej casti cierne, aby to nerusilo (tak som to mal aj na Ibise), ale nevedel som to spravit z toho bowdenu, co som kupil v metrazi, tak som musel pouzit tiez cerveny (rozdiel priemerov a koncoviek). Tak to vyzera, ze objednam aj cierne bowdeny a prerobim ten stred. Zvysok bowdenov je myslim OK. Objimku som tam uz dal ciernu slovensku, takze tiez OK.
To Jano: Tvar ramu je klasicky, nijak velmi nepoohybany ala Giant, Specialized, takze OK, naviac vojde aj flasa. Profil ruriek je plynulo hranaty, ale to vidno len z blizka, nie na fotke, aku som dal. Nazivo je ten
ram tvarom aj prevedenim pekny. Grafiku som uz komentoval, bohuzial je raz taka (suhlasim, ze styl Kellys resp. Pells). No ale nekupis Ferrari kvoli tomu, ze ma skarede sitie sedadiel
? Mojo SL-R ma rovnaku geometriu ako SL a uz dlhsiu dobu som mal pocit, ze sa mi ziada dlhsi ram, takze tadial cesta bohuzial neviedla, velkost XL uz by bolo vela. Vo farbe vobec nie je problem, bral by som Lamborine Orange. Azurovo modra alebo limetkova grafika sa mi paci, akurat k tomu nemam doplnky. Ale urcite by som nemenil ram len preto, aby som zmenil SL na SL-R, 100g uspory a vymena hlavoveho zlozenia, stredu a zadneho naboja za to urcite nestoji, ale to som Ti uz povedal! Zaujimave, ze nikoho nezaujima system odpruzenia, zdvih, jazdne vlastnosti a hmotnost, ale dominuje farba. U aut (pri kupe) je u mna dizajn na 3. mieste a farba az na stvrtom (teda s vynimkou Multiply, tu by som nerozchodil), ovela viac si cenim ine parametre.