V tejto cene sa rozhoduj medzi full a HT na zaklade urcenia biku, podla toho co ta na bikovani viac bavi- jazdit dolu alebo hore. Rataj s tym ze ked kupis fullik budes spokojny pri jazde z kopca- budes si sediet ako na vankusiku a
bike ti spravi vsetku robotu (pri beznom sposobe jazdenia- ziadne extrem zjazdy!). Nevyhodou je ze horekopcom fullik hupe- tratis energiu a ked ho zamknes tak mas v podstate HT len o par kil tazsie. Mna osobne takato jazda hore kopcom devastuje a frustruje
Keby si uvazoval o
biku trebars v raz takej cene vankusik v zjazde to bude akurat to bude lahsie a podla znacky ramu a tlmica menej hupave no pri cenach okolo 1000e musis ocakavat vseobecne takyto prejav...
26´klasicke HT sa ti oplati ked si blazon do technickych stupani kde chces byt stale prvy
rad sa bavis s bikom v terene a nevadi ti ze ta v zjazdoch trosku vytrasie
29´HT stupa menej agresivne ako 26 ale ma o to lepsiu "vydrz"
kolesa maju lepsiu zotrvacnost. Prirovnavam to stale k rozdielu medzi turbodieslom a benzinakom...Turbodiesel (29) tazsie rozbehnes no ked uz si v otackach nezastavi ta nic kym benzinak (26) ma skvelu akceleraciu no nema ani zdaleka taku zotrvacnost. 29 mozu byt v technickych stojkach s kamenmi a serpentinami trosku neobratne a tazkopadne . V zjazdoch nechcem prirovnavat 29 k fulliku no stabilita je skvela. V rozbitych terenoch bike doslova hlta metre pod tebou. Co sa tyka posedu je to vec zvyku na dlhsi bike. Prechadzal som uzavrete klopene serpentiny s polomerom par metrov na 29 HT a bola to nadhera
uplne bez problemov som si uz v druhej klopke zvykol na novy posed a citil som sa prirodzene...
Pozor! jedna sa o moje pocity. Urcite chod a pozicaj si v predajni 29bike v podobnej vybave ako ten radon. Za (nemale) peniaze ktore chces investovat si rozhodne zzasluzis testovaciu jazdu.
Dufam ze sa podelis so svojimi pocitmi a ze nakoniec spravis spravnu kupu