Polo> Dá sa to, ja som Matúšovi tak platil. Stačí mu napísať správu a dohodnúť sa.
09.09.2011 - 14:45:18
00
praveze vela ludi co to neprevzali to chceli mat hned hned hned a platba vopred by to iba predlzila. tak sa im to obratom zasielalo a nakoniec si to neprevzali :fubar: ( to asi preto ze im to asi nedorazilo v den objednania :) )

porto, neboj, blacklist sa uz plni ( bohuzial )
09.09.2011 - 15:21:05
00
niekedy je problém v tom že tovar si objednáme na adresu domov lenže kuriér chodí zvyčajne cez pracovné hodiny a dni takže dotyčného nenájde doma ...
10.09.2011 - 08:25:45
00
kurier ale zvykne ak nezastihne zavolať, a donesie balik aj na inú adresu ak sa nachadzaš inde.
10.09.2011 - 10:01:55
00
Asi tak..
Tiež keď som nedávno objednával z ČR, kuriér z DHL volal, či bude niekto doma.
Nuž, ale vždy sa nájdu aj čierne ovce, ktoré si daný tovar neprevezmú...tak ako aj "kupci" v bazári.
10.09.2011 - 10:07:55
00
no mňa včera kuriér prekvapil, nevolal dopredu ani nič, len po návrate domov som si našiel na schránke nalepenú nálepku že som nebol doma a mám si zavolať kedy majú dojsť.. to sa mi ešte teda nestalo, takže občas aj kuriéri sú kkti!
10.09.2011 - 10:13:04
00
nebol to kurier DPD? mne to tiez spravil..
10.09.2011 - 15:44:51
00
bol, toto som fakt nezažil ešte.. a mám pocit že volať ani nebudem, keď sa ozve ozve sa, keď nie jeho sračky, takto kuriérske služby nefungujú..
to je ešte horšie ako keď sa mi snaží chlapec vysvetliť že mi to môže doručiť jedine medzi 14 a 14:30 lebo potom už je v inej mestskej časti..
10.09.2011 - 17:08:11
00
no neviem chlapci ..mne napríklad do firmy vozia rôzne služby ..DPD, TenExpres, DHL, UPS, Dascher a občas sa stane že prídu už keď som tam neni ...povedzme okolo 15:00 hod. a nevolajú mi. A keď som sa ich na to pýtal, ich odpoveď bola rovnaká ... nie je to ich povinnosťou. Niekde je to za príplatok, ale vraj to musí nahlásiť odosielateľ, že doručiteľ si želá byť pred doručením informovaný telefonicky a taktiež doručenie na inú adresu ako je na balíku a v papieroch nie je vždy zadarmo ... takže neviem či máte pravdu. V každom prípade, pokiaľ ten čo si balík objednal je doma, kuriér ho zastihol a on odmietne prevziať balík, mal by o tom kuriér spraviť zápis a dotyčný by ho mal podpísať, pokiaľ ho nezastihne doma je jasné že zásielka sa vráti späť. Výhodou je v tomto klasická poštová dobierka ktorá môže ležať na pošte 18 dní a vrátia ju automaticky až po tomto termíne, takže by možno stálo za zváženie či to neposielať poštou ..je to možno o niečo pracnejšie ale zas má to aj isté výhody.
10.09.2011 - 17:19:25
00
bežne chodia keď niesom doma, brnk a dohodneme sa.. prípadne si upravím program.. podla mňa kuriérska služba by mala fungovať tak že odovzdám balík a on sa mi ho snaží doručiť domov, preto volím kuriéra a nie poštu kde občas rovno hádžu lístky do schránok.. inak to je rovnako nahovno služba za viac peňazí..
keby bol zavolal tak ako volajú všetci už má po starostiach, pretože som tovar v piatok očakával a zdržiaval som sa 20min od domu..
10.09.2011 - 17:28:30
00
kurieri povacsinou chodia v pracovnych hodinach a preto si tovar davam zasadne posielat do firmy, kde aj ked niesom prave v kancli tak to uz niekto za mna preberie
10.09.2011 - 17:36:43
00
keď zavolá preberie mi to aj sused, prípadne teta dole v potravinách..
10.09.2011 - 17:38:38
00
v podstate mate pravdu vo vsetkom co ste tu popisali. poslednu dobu dost vyuzivam EMS kuriera Slovenskej posty aj ked je to trochu drahsie. vyhodu to ma vsak v tom ze mozem podat balik do 17:00 ( vacsina kurierov berie tovar okolo 12:00 ) a nasledne tri dni po sebe sa snazia dorucit balik osobne do ruk, ak sa to nepodari, ulozia to na prislusnu postu a zakaznik dostane oznamenie dokedy si moze balik vyzdvihnut. telefonicke kontaktovanie vopred je samozrejmost. avsak pisem o zakaznikoch ktory si napr v pondelok objednaju kurierom tovar, v tej den alebo na druhy im to odide a oni si nasledne zasielku nepreberu ( co je potom oznacene aj v spriedke ze odmietol prevziat ). a velmi casto si este ludia myslia ze si mozu vybrat presny cas kedy im to ma kurier dorucit
10.09.2011 - 18:02:10
00
no tak potom je to na tebe Matt aby si si urobil zoznam ľudí ktorí povedzme 2x nepreberú zásielku a nedajú ti následne nejaké vyjadrenie že prečo a tým by si mal zmeniť platobné podmienky na platbu vopred na účet ...
10.09.2011 - 18:14:18
00
No ja neviem niesu to napriklad objednavky ktore mali byt zrusene? kedysi minuly rok si mi poslal omylom asi mesiac zrusenu objednavku, samozrejme som napisal dopredu ze to nepreberiem :) a dalej vcera mi prislo ze bol balik poslany na dobierku, ale chcel som platit prevodom a bolo to aj v poznamke. Uz je to jedno, problem bol ze som nemal kartu a moja banka nema klasicke pobocky (ZUNO). Karta nastastie prisla skor ako mala.

urcite toho mas vyse hlavy ale bolo by treba trochu upratat bordel v komunikacii
10.09.2011 - 18:25:55
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up