Dajú sa aj bezdušáky namontované na kolese ak máš riedky výplet a prepcháš sa pomedzi špice a náboj kolesa :rofl:
09.06.2011 - 14:27:42
00
riešenie UST+UST (TNT) nieje nijako komplikované, nahodenie za pár minút, nafúkané ručnou pumpou.. komplikácie vznikajú pri gramárení a lepení obyčajných plášťov, ako s nahadzovaním tak so spolahlivosťou..
by ma zaujímala štatistika reznutých plášťov ohladom značiek (tipol by som 60-70% schwalbe, 20-30% continental, 10-x% ostatné..)

Presne UST+UST je najspoľahlivejšie riešenie. Jazdím to tak už 2 roky a cca. 12000 km. Predné koleso (plášť NN) mám teraz nahodené presne 2 roky a odjazdené má už spomínaných 12000 km. Raz som vymenil na ňom tmel a prehodil som ho na iné koleso (po rozlámaní Mavicu som prešiel na Fulcrum). Dezén je už viac ako biedny, plášť je zrelý na výmenu. Defekt, z ktorým by si neporadil tmel nebol žiaden.
Na zadnom kolese mám za 2 moje bezdušové roky nahodený už 3. plášť (vždy UST RR). Prvý plášť som rozrezal po 4 km :$ Bola to moja jazdecká chyba. Podlepil som dieru a potom bez problémov odjazdených na ňom 3000 km, kedy sa mi ho podarilo roztrhnúť vo výšlape. Opotrebovanie už bolo značné. Následne po nahodení duše som na ňom odjazdil ešte 2000 km. Potom som hodil ďalší RR a bez defektu som odjazdil 3000 km. Tento rok na Partizánskom som trošku narezal bočnicu na kameňoch a po niekoľko sto kilometroch povolil plášť na bočnici úplne. Teraz som nahodil 3. UST RR. Odjazdil som na ňom aj skalnaté traily na Garde a bez problémov. Dokonca sa mi tam podarilo trošku ohnuť ráfik, keď som sekol koleso na skale, ale plášť to bez problémov vydržal.
Z mojej skúsenosti mi to vychádza tak, že Schwalbe UST plášte je už riziko jazdiť keď je na nich odjazdených viac ako 3000 km. Riziko prerezania je už dosť vysoké.
09.06.2011 - 16:31:34
00
ked som videl tie tvoje ust sliky, sa ani necudujem :lol: :shake:
09.06.2011 - 16:35:16
00
To víš, ekonomika :lol:
09.06.2011 - 16:38:49
00
No ja jazdím zvyčajne aj pod týmto minimom. Vpredu zvyčajne tak 1,8 baru, vzadu okolo 2 barov. Pohodlie je pohodlie :)

Dokonca sa mi tam podarilo trošku ohnuť ráfik, keď som sekol koleso na skale, ale plášť to bez problémov vydržal.

Co tam po kolesach, hlavne ze je pohodlie. :clap: :lol:
09.06.2011 - 22:11:34
00
No ono to bolo spôsobené aj absenciou zadného tlmiča a neprispôsobením jazdného štýlu HTčku v kombinácii s nezvyčajne nepriateľským terénom :P
10.06.2011 - 06:50:44
00
este jeden postreh. Vsetky plaste od Schwalbe mi hadzali (niektore viac, niektore menej) a az UST je uplne rovny. :tmi:
10.06.2011 - 07:38:23
00
to ja mam skor opacnu skusenost :)
10.06.2011 - 13:05:36
00
Možno raz pochopíte a kúpite si normálnu značku plášťov...
10.06.2011 - 13:28:23
00
Kurnik .. ja sa uz bojim, ked dojazdim Ralpha a budem musiet kupit novy Schwalbak, zatial mam stare zasoby (ale nie Ralpha, a ten mizne pred ocami), kedysi boli sice tiez papierove, ale podla toho co citam, su dnes este papierovejsie, trhaju sa, patka striela von z rafku , plate hadzu .. OMG :tmi: ... alebo su to zasa nejake lacaky ako svojho casu predavala Schwalbe v tichosti triedu B- za lacny $ pre cesky trh :lol:
10.06.2011 - 14:23:38
00
Tak po nejakych 100vkach km na Rubenach 1in3 (vpredu Charybdis, vzadu Scylla) idu do prec. Bezdusovy system je v pohode, bez jedineho problemu pri nahodeni alebo pouzivani, ale jazdne vlastnosti tych plastov su naozaj "nie dobre" z mojho subjektivneho pohladu...
14.06.2011 - 12:45:45
00
Napísal by si konkrétnejšie tie "nie dobré" jazdné vlastnosti?
14.06.2011 - 12:51:39
00
Raver: ej, nie si sam. Je viacero takychto skusenosti. Zvazoval som ich, ale po precitani zopar vlakien na b-f ku som ostal u osvedcenych NN (RoRo)-RaRa.
14.06.2011 - 12:57:30
00
Ked pominiem, ze su fakt uzke, tak Charybdis na prednom kolese napriek nizkemu tlaku +/- 2bary nevedie dobre stopu a odskakuje do stran na vsetkom co mu dojde do cesty. Trakcia plastu Scylla vzadu nie je zla za sucha, pri mokrom povrchu dost podklzuje do stran a ma podla mna pomerne vysoky valivy odpor vzhladom na to, o aky typ plastu a vzoru ide.

Dnes nahodim plaste TCS (Tubeless Compatible System) od inej firmy. Som zvedavy, ale verim, ze to horsie nebude...
14.06.2011 - 13:16:59
00
Troha of-topic, ale snad...

Existuje nejake rozpustadlo na to zaschnute tesniace mlieko? Ventily uz maju najlespsie dni za sebou, tazko, pretazko sa fuka.

Inak som sklamany z tych Ruben co tu Raver pise, celkom som sa tesil. Ak su ale uzucke, tak to je skoda, a ked ani zaber neni to prave orechove, tak pokusy necham na neskor.
14.06.2011 - 18:03:47
00
keyboard_arrow_up