a prave kvoli tomu to vlakno dobre je. Vyselektuju sa podivne kombinacie a samozrejme tu biker najde skusenosti s uzitnymi vlastnostami konkretneho "tubeless" plasta.
09.06.2011 - 07:57:42
00
to máš pravdu, ale niektorých to bude stáť pekný balík :cash: :)
09.06.2011 - 08:00:03
00
resp. koľko druhov plášťov už skončilo v koši pri metóde pokus - omyl... :tmi:

prečo by končili v koši? :D
09.06.2011 - 08:06:56
00
jj, vzdy je to krok do neznama a niekedy to penazenka pociti.
Patrik: aj Tebe sa kopia doma plaste? :lol:


Naposledy upravil romanx dňa 09.06.2011 - 08:10:56, celkovo upravené 1 krát.

09.06.2011 - 08:09:29
00
lebo ich zničili tým, že sa použili na to, na čo nie sú poväčšinou určené...aspoň z toho čo sa tu popísalo som nadobudol taký dojem :P
09.06.2011 - 08:10:32
00
teraz isli 2 kusky do kosa (velke rezy) inak si plaste odkladam na horsie casy (asfaltove zaciatky roka) :)
09.06.2011 - 08:12:27
00
akurat ze ja uz sice doma vsetko mam .. iba neviem ako budem liat ten bordel ;-] ... ale nejako sa mi do prerabky nechce ako to tu citam
09.06.2011 - 08:38:08
00
Inak som celkom zvedavy na tie jamminove skusenosti napr. po 1000 km. :)

...dam vediet co a ako :bow: ...Ralph je vzadu, Ron v predu...fukane tak max na 2,3...vacsinou jazdim ako prasiatko, a co sa tyka techniky tak urcite nepatrim k majstrom sveta :shake: ...tak uvidime...prvych 100 km to prezilo, ziadny rozdiel som necitil...jedine ze bajk je o cca 250 gramov lahsi...
09.06.2011 - 09:27:07
00
to máš pravdu, ale niektorých to bude stáť pekný balík :cash: :)


Raz do roka kupit "flasku" notubes tmelu nieje az taka hrozna investicia...
09.06.2011 - 09:44:47
00
presne tak. Cela investicia navyse oproti dusovemu rieseniu je cena tmelu. To, ze niekto plast sekne, prereze, praskne mu patka atd. sa moze stat tak isto aj pri klasickom dusovom pouziti. A tiez ked sa nepodari nahodit to s tmelom, tak stale moze pouzit dusu. Ziaden plast nemusi skoncit v kosi. Osobne by som sa uz k dusiam nevratil, aj ked to stoji obcas viac roboty pri nasadovani, ale zas sa to vrati inde, vsetko ma svoje + a -.
A tema je dobra rovnako ako ostatne diskusie o inych komponentoch, vzdy sa da poucit na cudzich chybach a skusenostiach.
09.06.2011 - 10:48:51
00
ja som v tomto skôr konzervatívny 8)
09.06.2011 - 10:53:44
00
Ono ani to nasadzovanie plasta nieje nic hrozne...prvy mi sice trvalo trosku dlhsie a stalo to dost usilia, ale to bolo sposobene tym, ze som nevedel co a ako...druhy som nahodil v podstate za chvilku...a vsetko rucnou pumpou ziadny kompresor mi nebolo treba...
Mne staci ze nebudem mat defekty od trnov, ktorych som mal v poslednej dobe akosi vela, a otravuje to ich lepit...
Inak este dodam, ze bezdusaky su nevyhodne pre tych, ktori casto menia plaste napr: ked zaprsi daju iny, na sucho iny...treba mat nejaku univerzalnu kombinaciu...
Ja aj tak jazdim len ked je sucho a minimum blata...takze nasadim plaste a cely rok neriesim...
09.06.2011 - 11:03:44
00
riešenie UST+UST (TNT) nieje nijako komplikované, nahodenie za pár minút, nafúkané ručnou pumpou.. komplikácie vznikajú pri gramárení a lepení obyčajných plášťov, ako s nahadzovaním tak so spolahlivosťou..
by ma zaujímala štatistika reznutých plášťov ohladom značiek (tipol by som 60-70% schwalbe, 20-30% continental, 10-x% ostatné..)
09.06.2011 - 11:08:58
00
Ta statistika ti bude nanic, ak nebudes vediet, aka je pocetnost plastov pouzivanych na NT riesenie.
09.06.2011 - 11:15:45
00
Narezane plaste Schwalbe su bezne aj v dusovych rieseniach .. obvykle po navsteve Alpskych terenov :lol:
Dnes som inak dostal tip na jednu zasadnu nevyhodu bezdusoveho riesenia.
"Prečo sú bezdušovky nevhodné do dažďa? Lebo duša sa dá použiť ako záchranné koleso."
09.06.2011 - 13:35:36
00
keyboard_arrow_up