Tak ono tie plaste co uvadzas nie su uplny papier aby fucali ako sito. :) Rocket Ron bez tmelu ee, ale v principe naco by som prechadzal na bezdusove riesenie ak by som nepouzil tmel a sral sa potom v terene s opravovanim defektov...
11.04.2011 - 01:05:08
00
to netvrdim, pouzit UST alebo UST ready a nedat tam tmel je o nicom. len som bol prekvapeny ako plaste drzia aj bez tmelu (mimo spojenia patka-raf)
11.04.2011 - 08:59:16
00
no ja neviem...ja som v tomto asi vynimka co potvrdzuje pravidlo (alebo blbec :tmi: )...tmel som nikdy nepouzival (kombinacia Mavic - Schwalbe RoRon, RaRalph, NoNic)...a za cely cas co jazdim UST - tusim 3 sezony a nejakych cca 15 000 km som mal defekt 2x - raz klinec, a raz ma zradil predny v zjazde (co aj tak dopadlo - vtedy by ASI tmel pomohol)....inak som s tym absolutne ziaden problem nemal jedine pravdaze pusta plast ked bajk stoji....inak straty absolutne zanedbatelne aj po dlhych vyjazdoch a defekty ako som pisal...takze toz moja skusenost...
11.04.2011 - 10:02:02
00
pred kazdym vyjazdom dofukavas?
11.04.2011 - 17:03:04
00
tak zalezi ci je plast novy alebo jazdeny - ak novy tak pred kazdym netreba ak starsi tak to unika rychlejsie...kazdopadne dofukanie trva asi tak 30 sekund aj s vytiahnutim a odlozenim pumpy...takze v tom problem nevidim...
11.04.2011 - 18:51:28
00
ja zasa nevidim problem naliat tam po 20ml tmelu:)
11.04.2011 - 21:22:47
00
no vidis kazdy mame k tomu vlastny pristup :)
11.04.2011 - 21:33:51
00
hlavne ze sa kolesa tocia;)
11.04.2011 - 22:20:40
00
Ja osobne by som sice ani UST plaste nejazdil bez tmelu (mam rad bezudrzbovost/bezdefektovost) :), ale pisal som o dusovych Rocket Ronoch - tam je tmel samozrejme nutny.
11.04.2011 - 22:39:24
00
to netvrdim, pouzit UST alebo UST ready a nedat tam tmel je o nicom. len som bol prekvapeny ako plaste drzia aj bez tmelu (mimo spojenia patka-raf)

Plast pokial nie je pichnuty ti bude drzat vzduch aj bez tekutiny (ale oproti klasickemu UST plastu bude citelne rychlejsie maknut, radovo do 1-2 dni bude mekky, ale je to vec stavu plasta, ani nemusi nejak moc), ta tekutina je tam hlavne kvoli utesneniu patka-rafik az potom kvoli tomu ostatnemu.
12.04.2011 - 00:18:39
00
dt swiss x430 + rubena tubeless kit + schwalbe nobby nic 2.25 performance
včera som to nahodil úplne bez problémov, vzduch to držalo aj bez tmelu (len na 2 miestach pri pätke to trochu unikalo). Stačilo 2x fúknuť nejakou stredne veľkou lacnou servisnou pumpou čo nemá ani manometer a plášť naskočil :P
Zatiaľ som na tom dal len 97km, ale vyzerá že to bude OK :)
23.04.2011 - 15:38:54
00
predne dt swiss xr4.2d + cierna paska coroplast + maxxis highroller 2.35 ust , drzi aj bez tmelu
zadne dt swiss xr 4.2d + cierna paska coroplast+ schwalbe nobby nic 2.25 UST + tmel Joes, problemy unik vzduchu cez vzorok, po zalepeny ok cca 1000km
23.04.2011 - 19:22:07
00
ráfik DT Swiss 4.2d + Rubena Tubeless kit + Rubena Scylla Top Design 2.1 kevlar + cca 10ml Rubena tmelu = nefučiaci, nehádzajúci bezdušák :)

Uvidím, či vydrží tlak do zajtra a doplním tmelu normálne. A bike krásne znížil hmotnosť. Už sa teším, keď takto porobím aj zadné koliesko. :P
28.04.2011 - 18:38:01
00
Tomas, 10 ml tmelu je velmi malo, prilej este aspon 60 ml
28.04.2011 - 20:16:58
00
Ja viem, no som nezobral striekačku a taktiež inštrument na prispôsobenie nádobky s tmelom. Tak som ho vylieval na dlažbu benzínky. Samozrejme tam nalejem 100ml. Zatiaľ nechám do rána takto na test.
28.04.2011 - 20:27:04
00
keyboard_arrow_up