chalani ako vam idu nahadzovat TNT plaste??? mne to trvalo asi hodinu a mal som pocit ze pri tom umrem :$ plast je akoby maly a bol dost velky problem dostat ho do rafika (zabudol som na mydlo a vodu :@ ) a neviem si predstavit ako ten plast zhodim z kolesa...

plaste su GEAX Saguaro a kolesa su XT 2010...

je sanca ze sa ten plast na kolese roztiahne???
17.03.2010 - 18:36:40
00
Jednoznačne treba mydliť, poctivo zaprávať do stredovej drážky pri nasadzovaní aj pri skladaní... dole to napodiv až tak zle nejde.
A to sú TNT oproti UST o kus odľahčenejšie :D
17.03.2010 - 18:44:49
00
Rovnako ako UST... ocelovou montpakou a pouzitim (aj) hrubej sily :@ ... inak ak mas uzku stredovu drazku, tak to byva problem. Plast sa moze malinko,velmi malinko roztiahnut. Ale velmi to nepomoze :) Dole to obvykle ide relativne dobre.

tulenik: to hej, ale zas maju boky naviac nejaku vrstvu
19.03.2010 - 11:47:49
00
Zdravim... potrebujem poradit... mam kolesa Mavic Crossmax ST a chcem ich pouzivat s dusami... potrebujem ale vediet ci je treba nejaka vlozka pod dusu... dik
21.03.2010 - 21:35:36
00
Ak tam nemas diery na nipple tak nie. Vlozka sa dava len kvoli tomu, aby sa dusa nesekla o okraje dier na niple. Bezdusaky diery nemaju.
21.03.2010 - 21:44:42
00
a prečo na CM duše?
21.03.2010 - 21:48:08
00
a prečo na CM duše?

stara skola :$
21.03.2010 - 21:57:19
00
gramy :!: .. na kolesach :!: :!:
21.03.2010 - 21:58:25
00
gramy :!: .. na kolesach :!: :!:

myslim, ze to prezijem :angel:
21.03.2010 - 22:02:34
00
To som pisal Craobsovi, klasika je stale lahsia :) .. ale si teraz priznal, ze gramy nie :o :tmi:
21.03.2010 - 22:03:57
00
ja len že keď nechceš ísť cestou bezdušákov tak sa dali za tie peniaze zaobstarať rozumnejšie kolesá.. CM sa volia väčšinou kvôli UST

lto: klasika nieje lahšia.. lahší je NoTubes systém, klasický plášť+mlieko
21.03.2010 - 22:06:16
00
NoTubes ale nie je UST, a o moc lahsi nie je, ale teda, v rozmedzi gramhonicov, ano, je lahsi, ovsem na dlhe vyjazdy to nie je (papierove boky klasickych plastov, nutnost vozit duse + pasky, riziko pri poskodeni rafku, kde pri dusi sa nic nedej, pri NoTubes vyfuci aj cez kvapalinu). A absolutne sa nehodi, ak menis plaste podla pocasia a typu terenu.

Inak ale co sa tyka AM/EN bez ohladu na dlzku vyjazdu, aj vzhladom na vacsie plaste som jedine za UST. Resp. nie UST, ale light UST (TNT). :y:
21.03.2010 - 22:08:47
00
tak záleží od terénu aký natom pôjdeš.. ja som ešte plášť nerozrezal nikdy (papierové posledné 2 roky NN, s dušou) ani kamoši (papierové RR, s dušou aj bez t.j. s mliekom).. na českom BF ich tiež vozia ludia a drží im to.. ale áno keď nastanú problémy blbo sa riešia..
keď sme ale pri rezaní tak v tom momente skončí úplne každý systém kolies (okrem plných :D)

inak s dlhými výjazdami by som tiež volil buď klasiku dušu alebo UST/TNT, žiaden hybrid.. keď sa nechrtí nejde o čas/rýchlosť ale o pohodovú jazdu :) nie sa srať s prkotinami..

len mi proste nejde do hlavy prečo kúpiť CM a voziť nanich duše
21.03.2010 - 22:16:19
00
Ja som vozil ST tiež s dušami aj SX vozím s dušami (zatiaľ), ja som za CM kvôli tuhosti výpletu a celkovo kolies. Jedina nevýhodu vidím oproti vyskladaným kolesám v nábojoch, no to už som OT. :)
21.03.2010 - 22:17:28
00
pre mňa bola najväčšia nevýhoda kompatibilita a servis.. napr prasknutý ráf to je na smrť..
21.03.2010 - 22:19:30
00
keyboard_arrow_up