ok beriem späť, ja sa často bavím o väčších absurditách, takže moja omluva
všetko čo človeku zväčší obzor je len plus
pokial ide o tému: riešila sa tu soľ a sneh, soľný sajrajt vyriešený ale samotný sneh tiež nejako moc neprospieva - podľa mojích skúseností hlavne zbavuje
reťaz maziva a pokial som použil tuhšie mazivo -
vosk a pod. reťaz nepriemne stuhla, ale stále je to lepšie ako jazda v ílovytom bahne
o vlastnostiach uhlíkových kompozitov je to ťažšie určiť - ale nejaké dramatické zmeny (nad zlomok percenta) tam nebudú, čo by som v našej diskusii videl ako trochu problém je to že nie je žiadny problém zistiť presnú hliníkovú zliatinu a jej krivky, horšie je to u týchto kompozitov ktoré sú stále pomerne "nové" (nevravím že neprešli riadnými skúškami) a je ťažšie o nich získať informácie, najväčšie zmeny bude vykazovať pojidlo a nie zamotné uhlíkové vlákno, a to sa fakt asi nedopátrame ku konkrétnemu zloženiu u daného rámu alebo výrobcu
jazdiť by som sa ale určite nebál
no rád sa poučím ak niekto bude mať info