Ahojte,
po dvoch vyjazdoch pridavam nejake osobne skusenosti s tym to riesenim UST. Prvy vyjazd na UST bol super, zaber plastov v lese a na korenoch lepsi ako na klasickych (napriklad Schwalbe RR) aj vahovo to bolo pomerne dobre citit. Zial po 60km intenzivneho treningu zlozeneho z tiahlich stupani a zjazdov s ostrymi zakturami som chytil defekt za zadnom kolese. Tmel to zacelil celkom rychlo, ale pri prejazde terennych nerovnosti (korene, kamene) sa sem-tam zalepeny defekt rozlepil a sycal. Rozhodol som sa
trening ukoncit a doma som plast rozobral a podlepil porusene miestom lepenim pre UST plaste. Po novom nahodni zadneho plasta som narazil na neprijemny problem a to bol unik vzduchu z oblasti miesta styku
rafiku a patky plasta. Bolo to sposobene asi tym, ze pri oprave defektu som rozlepil len jednu stranu plasta a to len ciastocne a po opatovnom zalepeni nastali nejake poruchy v tesnosti... pokusal som sa aj pridat viac tmelu cez ventilok ale ani to nepomohlo. Po lepsom prezreti plasta (plast som cely pokryl mydlovou vodou aby som zistil, kde vzduch unika) som zistil, ze cely plast ma po bocnej strane mikroskopicke trhliny cez ktore unika vzduch, tmelu sa nedarilo tu to oblast stale zalepit, nakolko mi uz nevydrzali nervy som zrusil zadne UST na kolese a nahradil ho klasickou dusou aby som mohol trenovat. Predne
koleso zvladlo treningy v pohode, nemalo problem s kamenami ani humusom po tazbe dreva... myslim si, ze cely problem vznikol v tom, ze som pouzil ultra light plast ktory je urceny na pouzitie s dusou a ja som ho pouzil bez nej. Ak by som UST chcel riesit takym to sposobom klasicky plast a bez duse pouzil by som asi plast ktory ma hmostnost okolo 520g cize nic ultra light.
Myslienky UST sa nevzdavam a pre to sa pytam Vas, nemali ste problem po instalacii UST plastov na UST kolesa Mavic SLR, nejaky problem s tesnostou a tak?
Dakujem