Sto gramov tmelu je celkom dost. Co som sa kde docital dava sa okolo 70. Ja som tmel daval inj. striekackou na vahe a dal som ho tam presne 75g.
Vyhoda UST je v vraj nizsom valivom odpore.
08.02.2009 - 15:20:22
00
Zas nejake velke vyhody bezdusovych plastov oproti klasike nevidim.
08.02.2009 - 15:23:09
00
no ja som vahu tmelu odhadol podla mojich samolepsiach dusi ked mali 250g kus tak aspon tych 70-100g tam mohlo byt tmelu...
08.02.2009 - 15:45:15
00
Zas nejake velke vyhody bezdusovych plastov oproti klasike nevidim.

kde je mlok? ti to vysvetli...
08.02.2009 - 19:12:26
00
Zaujimave by bolo,tak ako to chce otestovat uzivatel Vlad01, pouzit klasicke plaste bez duse a dat tam tesniaci tmel,mam pocit,ze to tu uz dakto skusal,ale ze mu to dako nevyslo???
08.02.2009 - 20:53:19
00
Ahojte,
dnes som nahodil na svoje SLR-ka mensie vylepsenie, pouzil som plaste Continental SpeedKing SuperSonic vaha 420g-422g pridal som k tomu tmel No tubes a cele to nainstaloval. Babral som sa s tym asi 5 hodin ale bude to stat za to. Ak to bude niekto instalovat doporucujem montovat s bombickami... zacal som to doma so servisnou pumpou ale stale prefukovalo, ked som isiel na pumpu a pouzil som kompresor tak to prefukovalo tiez trochu a podarilo sa mi len jedno koleso nafuknut. Zasiel som do kaktusu tak som kupil extra vykonne bombicky a na prvy krat bol plast nahusteny na spravny tlak parada :) sice kus ma stal 6,61Eur ale za tie usetrene hodiny mi to stalo :D
08.04.2009 - 20:32:37
00
Gratulácia.
Použil si úplne nové gumy ???
08.04.2009 - 20:39:31
00
ak by som našiel nejaký malý kompresorík schopný frčať nielen na 12 ale aj 220 V asi by som zakúpil


ja som mal maličký na 12V z baumaxu za dajakých 380 sk a mal som to zapojené na zdroji zo starého počítača v dielni mi to vydržalo cca dva roky...potom praskol piest v tom plastovom čude
( ale hluk to robilo neskutočný)
08.04.2009 - 20:44:22
00
Gratulácia.
Použil si úplne nové gumy ???

Hej hej,
povodne som chcel Continental Race King ale je ich velky problem zohnat :roll:
ak sa mi osveci to to riesenie UST upravim aj moje stare CrossRide na UST ale tam dam uz Schwalbe RocketRon uvidim po 100km ako sa sprava ale verim, ze problem nebude ziaden :roll:
08.04.2009 - 20:49:50
00
Nabudúce najskvôr nové gumy nahoď na nejaké iné kola poriadne nechaj "odstať" nech patka chytí tvar a tie ušetrené eura za bombičky mi pošli na účet :-D
08.04.2009 - 21:12:39
00
Hej aj na tym som uvazoval... ale to bolo ked som cakal na tmel a stale som dufal ze montaz bude rychla... skusal som taku strandu ze na SLR som navliekol uz jadene RR a v pohode drzali ale nejazdil som ich len som vyskusal aka narocna bude montaz, ale na novych plastoch to islo podstatne inak.
08.04.2009 - 21:50:03
00
No viďíš,ja som kúpil plášte za štyri kilá a nafúkal som ich za 10 minút a nemusel som kvôli tomu obehať polovicu mesta.
09.04.2009 - 13:47:49
00
Ahojte,
po dvoch vyjazdoch pridavam nejake osobne skusenosti s tym to riesenim UST. Prvy vyjazd na UST bol super, zaber plastov v lese a na korenoch lepsi ako na klasickych (napriklad Schwalbe RR) aj vahovo to bolo pomerne dobre citit. Zial po 60km intenzivneho treningu zlozeneho z tiahlich stupani a zjazdov s ostrymi zakturami som chytil defekt za zadnom kolese. Tmel to zacelil celkom rychlo, ale pri prejazde terennych nerovnosti (korene, kamene) sa sem-tam zalepeny defekt rozlepil a sycal. Rozhodol som sa trening ukoncit a doma som plast rozobral a podlepil porusene miestom lepenim pre UST plaste. Po novom nahodni zadneho plasta som narazil na neprijemny problem a to bol unik vzduchu z oblasti miesta styku rafiku a patky plasta. Bolo to sposobene asi tym, ze pri oprave defektu som rozlepil len jednu stranu plasta a to len ciastocne a po opatovnom zalepeni nastali nejake poruchy v tesnosti... pokusal som sa aj pridat viac tmelu cez ventilok ale ani to nepomohlo. Po lepsom prezreti plasta (plast som cely pokryl mydlovou vodou aby som zistil, kde vzduch unika) som zistil, ze cely plast ma po bocnej strane mikroskopicke trhliny cez ktore unika vzduch, tmelu sa nedarilo tu to oblast stale zalepit, nakolko mi uz nevydrzali nervy som zrusil zadne UST na kolese a nahradil ho klasickou dusou aby som mohol trenovat. Predne koleso zvladlo treningy v pohode, nemalo problem s kamenami ani humusom po tazbe dreva... myslim si, ze cely problem vznikol v tom, ze som pouzil ultra light plast ktory je urceny na pouzitie s dusou a ja som ho pouzil bez nej. Ak by som UST chcel riesit takym to sposobom klasicky plast a bez duse pouzil by som asi plast ktory ma hmostnost okolo 520g cize nic ultra light.
Myslienky UST sa nevzdavam a pre to sa pytam Vas, nemali ste problem po instalacii UST plastov na UST kolesa Mavic SLR, nejaky problem s tesnostou a tak?
Dakujem
10.04.2009 - 18:44:45
00
Pokiaľ viem, UST plášť má hrubšiu bočnicu. Mala by zabezpečovať aj vzduchoťsnosť, no hlavne stabiltu plášťa. Takže s týmto čo píšeš predpokladám, že pri použití UST/SLR problém nebude. Zvažujem kúpu UST na ST-čka a skúšal som nafukať klasický plášť na ráfe, čo sa aj podarilo (bez tmelu, skočil pekne do drážky), no v plášti bola diera kade vzduch unikal. Bočnice držali vzduch, napokon ultraligtht plášť bude na tom inak ako cca 650g plášť od Michellinu. Každopádne sa aj ja chystám riešiť UST.

Myslím si však že lepiť si to zvnútra ani nemusel, ak by si nechal koleso postáť, tmel by časom toto miesto spevnil. To si však len myslím, či to tak funguje by mal napísať niekto, kto UST jazdí. :)

Zaujímalo by ma, čo si napísal vzhľadom k jazdným vlastnostiam. Tvrdíš, že je cítiť rozdiel medzi dušou a bezdušákom v kontakte plášta s terénom? Teda to znamená lepšie trakčné vlastnosti a logicky aj komfort?
10.04.2009 - 18:59:12
00
Si kúp iný ust plášť.
10.04.2009 - 19:00:35
00
keyboard_arrow_up