Predvčerom sme v servise "ladili" nový Cube ONE44 Race... Kde ho zákazník kúpil neviem, ale niekoľko predajní ho má ihneď k odberu... Inak ako pozerám, tak Ghost je nejako napred - Bosch 6. generácie... :-)
09.10.2024 - 09:21:59
01
Zda sa že DJI je teda pred Boschom a to je prvá generácia. Snad ho dajú na viacero bicyklov nech vieme aj životnosŤ.
thumb_up0thumb_down
09.10.2024 - 09:28:28
01
Veľmi som sa snažil, ale nejako som nepochopil, v čom je pred Boschom (teda okrem toho, že chlap bol z neho unesený)... Pomôžeš mi s tým?
09.10.2024 - 09:41:48
01
Vykon, tichosť a baterku nabijes za 2hodky
09.10.2024 - 15:33:27
00
Nehovorí na záver, že je hlučnejší ako zvyšné dva? A čo sa týka naháňačiek za výkonom a kruťákom - to sme zažili pred pár rokmi pri TQ a vieme ako to dopadlo... Netvrdím, že to pre niekoho nebude zaujímavé, ale že by nad tým bolo treba až tak spievať? No, veď uvidíme, čo prinesie čas...
09.10.2024 - 15:41:38
00
Je to zatial len prva generacia. bosch ma uz piatu. Pre mna je najpodstatnejsia zivotnost a poruchovost a to pri DjI nevieme. Hlucnost asi uz v 5gen Boschu poriesili. 4ka.je dost hlucna aj dolekopcom. Zatial nespievam ale zda sa ze to bude konkurencia pre Bosch.
09.10.2024 - 16:46:48
00
double napísal:
Vykon, tichosť a baterku nabijes za 2hodky


pozor, oni majú rýchlu 508W/12A nabíjačku a u nás sú štandardne zásuvkové obvody istené 10A, čiže skôr ako sa baterka nabije vyhodí istič, pri prekročení 1,2 násobku hodnoty ističa to bude cca za 30 min. s pomalšou 168W nabíjačkou bude nabíjanie iba o málo rýchlejšie ako u iných systémov.
ale celkovo sa mi to páči, len zatiaľ mi stačí 85Nm, možno potom keď budem ešte starší a dajú to do hliníkového rámu :)

Prílohy:

avinox.jpg
avinox.jpg 43.63 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil sorcerer dňa 09.10.2024 - 17:36:27, celkovo upravené 1 krát.

09.10.2024 - 17:18:58
00
Hlavne je mensi rotor a stator.


simecek napísal:
Vsetci uz vieme, ze existuje motor BOSH Gen 5. Tu je napr. jedno z promo videi.
https://www.youtube.com/watch?v=gWA0HDZGkX4&list=PLo_rIQOLC9NaFmmtST6kGXeDyeZtREC0A&index=45

Vychvaluju hlavne mensiu hlucnost a aj mensiu vahu.
Davam sem rez obidvoch motorov a zda sa mi, ze ten novy vydrzi menej.
Zda sa, ze su v Gen.5 niektore loziska mensie, nahrada kovoveho ozubenia za plastove, aj kovove ozubenia su uzsie, atd. Je to cele subtilnejsie, co asi neprospeje na vydrz. Mozno tu niektori strojni inzinieri by vedeli k tomu povedat nieco odbornejsie. Za mna je to len subjektivny nazor a verim, ze nemecki inzinieri to maju premyslene.
Inac za par tyzdnov sa zacnu uz predavat bajky s Bosch gen5.
09.10.2024 - 17:24:19
02
sorcerer napísal:
pozor, oni majú rýchlu 508W/12A nabíjačku a u nás sú štandardne zásuvkové obvody istené 10A, čiže skôr ako sa baterka nabije vyhodí istič, pri prekročení 1,2 násobku hodnoty ističa to bude cca za 30 min.


ty máš doma rozvod 36V jednosmerných?
myslím, že väčšina ešte fičí na 230V AC, tak 508W nabíjačka zoberie s nejakými stratami max 3A
naštuduj si to ;)
09.10.2024 - 18:51:09
02
12A bude výstup, nie vstup, máš pravdu
09.10.2024 - 18:57:30
02
Nazgul napísal:
Nehovorí na záver, že je hlučnejší ako zvyšné dva? A čo sa týka naháňačiek za výkonom a kruťákom - to sme zažili pred pár rokmi pri TQ a vieme ako to dopadlo... Netvrdím, že to pre niekoho nebude zaujímavé, ale že by nad tým bolo treba až tak spievať? No, veď uvidíme, čo prinesie čas...

Nazgul, ako to dopadlo s TQ?
Zaujíma ma to.
09.10.2024 - 19:54:30
00
Tak, že o 120Nm motory s krátkym dojazdom jednoducho nebol záujem...
09.10.2024 - 20:30:45
01
. . . a este poznamka, zasuvky su standardne istene 16A, svetelne obvody 10A, pokial sa nejedna o 50 rocny byt plus minus kde je jedna poistka na kupelnu, jedna na zasuvky (10A) a jedna na svetlo (6A) . . .
09.10.2024 - 20:36:38
00
potom môžme smelo nabíjať. Amfow by už mal byť dostupný v Nemecku, som zvedavý na testy dojazdu
09.10.2024 - 20:42:17
00
keyboard_arrow_up