branomelis problém je ten, že peniaze vybrané od motoristov nekončia v sektore dopravy, ale idú do toho veľkého koša všetkých daní a poplatkov a to sa potom prerozdeľuje. Na mýte neviem koľko sa vyberie, na daniach z pohonných hmôt je to niekde 1,4-1,8 miliardami ročne. Myslíš že to skončí v dopravnej infraštruktúre? Nie.
Čo sa týka mostov, to že máš teraz most v 6. stupni neznamená, že za pol roka ho nezavrieš, lebo aj za ten čas sa výrazne mohol stav zhoršiť. Zažil som v robote situáciu, že most z 2. stupňa spadol za 2 roky do 7. stupňa. Tak isto, veľa mostov je nechcem povedať nadhodnotených v rámci stupňov, ale priznal sa im o kúsok lepší stav... To isté ten most vo Vrakuni pri kruháči v Bratislave. Ten bol na odpis už tak 10 rokov... Ale proste dospelo to do štádia, kde už nikto nebol ochotný sa pod to podpísať. Niekto iný by ho zavrel už možno 5-6 rokov dozadu. Ale zase pozor, nikto nie je taký samovrah zo statikov, aby podpísal niečo, čo reálne môže spadnúť. Ten most ešte kľudne možno mohol fungovať aj 5 rokov, ale chceš byť ty, čo sa pod to podpíšeš a za pol roka to náhodou spadne, lebo sa tam stretnú 2 preťažené kamióny? Asi nie.