Novy X-Road vyzera podla mna fest dobre, podsadene vzpery, skryta predna os, ziadne kable, v tope 7,3kg.. az na ten do oci bijuci nepomer tenkeho vyrezu sedlovej… Dufam ze si zan pepani vypytaju aspon 12k € :lol:
https://mtbs.cz/clanek/superior-zbroji-na-mistrovstvi-sveta-v-gravelu-predstavi-tam-limitku/kategorie/tech-news
mtbs.cz
02.10.2024 - 19:33:13
01
Pekný ,čakám až bude toto Graro v EU sklade😃

Prílohy:

ICAN-Graro-Frame_39.jpg
ICAN-Graro-Frame_39.jpg 56.42 KiB 1 thumb_up1thumb_down

02.10.2024 - 19:52:20
02
Jaiub napísal:
Novy X-Road vyzera podla mna fest dobre, podsadene vzpery, skryta predna os, ziadne kable, v tope 7,3kg.. az na ten do oci bijuci nepomer tenkeho vyrezu sedlovej… Dufam ze si zan pepani vypytaju aspon 12k € :lol:
https://mtbs.cz/clanek/superior-zbroji-na-mistrovstvi-sveta-v-gravelu-predstavi-tam-limitku/kategorie/tech-news


No co ja viem. Vo svete dosli na to ze MTB plaste typu Race King, Thundert Burt ci Aspen ST su rychlejsie ako gravel plaste a vsetci co ich napchaju do ramu tak beru MTB plaste. Nechapem vyrobcov ze vychadzaju von s tymi to race gravel modelmi kde ledva napchaju 42mm.
02.10.2024 - 20:50:32
00
Pre niekoho je gravel viac o ceste ako o MTB. A preto nepotrebujú MTB s baranmi.
02.10.2024 - 22:00:57
07
Jaiub napísal:
Novy X-Road vyzera podla mna fest dobre, podsadene vzpery, skryta predna os, ziadne kable, v tope 7,3kg.. az na ten do oci bijuci nepomer tenkeho vyrezu sedlovej… Dufam ze si zan pepani vypytaju aspon 12k € :lol:
https://mtbs.cz/clanek/superior-zbroji-na-mistrovstvi-sveta-v-gravelu-predstavi-tam-limitku/kategorie/tech-news

Podobne má riešený rám a sedlovú trubku aj nový Ridley Astr RS
https://bikerumor.com/ridley-astr-rs-gravel-bike-balances-race-ready-speed-all-rounder-versatility-review/

bikerumor.com
02.10.2024 - 22:18:08
03
Lepsie by som to nenapisal. Sam jazdim plaste na urovni 35-38mm, teraz som skusil 40 na zimu a uz mi to priliz nevonia. A ze niekto niekde vo svete jazdi 2” plaste na gravely? Ked ma nato vhodne podmienky a trasy nech jazdi :-) Navyse ked vidim tie ohyzdne vidlice ala fatbike, len aby pojmuli 50 plaste.. :tmi: Tento sup je dlhodobo charakterom zrovna moj ideal sportoveho gravelu, uz nech to zaskatulkujeme ako chceme… Ku baranom patria rychle a “tenke” plaste a nie mtb balony :-) Tam kde mi to je nepohodlne a neprejdem jednoducho nejazdim a ocividne tam takyto typ biku nepatri. V opacnom pripade sa vratime do doby kedy nebolo pruzenie, rovne rajdy ci pohodlny uchop a komfort jazdy… A mozme zacat objavovat HT :-)
02.10.2024 - 22:25:19
06
Jo ten Ridley je ?. Gravel je strasne siroka disciplina. Uplne chapem ludi co jazdia 2"+ plaste a v niektorých zjazdoch im zavidim. Ale ozaj to smeruje k tomu ze prideme HTckam ?
02.10.2024 - 22:28:57
01
Kristina napísal:

Zrovna som vcera o nom cital a zaradil ho “tam” :inlove: Len tam uz mi prave par dizajnovych detailov pre velku priechodnost priliz neladi :$
https://www.bikeandride.cz/2024/10/nove-gravel-sperky-ridley-astr-rs-astr-a-kanzo-adventure-a/
www.bikeandride.cz
02.10.2024 - 22:29:24
00
Jaiub napísal:
Lepsie by som to nenapisal. Sam jazdim plaste na urovni 35-38mm, teraz som skusil 40 na zimu a uz mi to priliz nevonia. A ze niekto niekde vo svete jazdi 2” plaste na gravely? Ked ma nato vhodne podmienky a trasy nech jazdi :-) Navyse ked vidim tie ohyzdne vidlice ala fatbike, len aby pojmuli 50 plaste.. :tmi: Tento sup je dlhodobo charakterom zrovna moj ideal sportoveho gravelu, uz nech to zaskatulkujeme ako chceme… Ku baranom patria rychle a “tenke” plaste a nie mtb balony :-) Tam kde mi to je nepohodlne a neprejdem jednoducho nejazdim a ocividne tam takyto typ biku nepatri. V opacnom pripade sa vratime do doby kedy nebolo pruzenie, rovne rajdy ci pohodlny uchop a komfort jazdy… A mozme zacat objavovat HT :-)


Porovnaj si testy valiveho odporu na bicycle rolling resistance, ktore robia na hladkom kovovom valci. A uvidis ze akykolvek gravel plast s dezenom bude mat horsi odpor ako Thunder Burt ci Race King.
A na strkovej ceste ten rozdiel bude len vacsi. A na lesnej ceste ani nehovorim.
A to sa nebavime o pohodli.
Aj na cestaku budes mat na nabombovanej 23ke vacsi pocit rychlosti ako na bezdusovej 28 ci 30ke na nizkom tlaku ale rychlejsi ani nahodou nebudes. Mozno tak na hladkom velodrome.

Ak chce niekto jazdit 90% cestu a len vynimocne si skratit jazdu mimo asfalt tak ok. Ale ked sa to tvari ako pretekovy gravel bicykel, tak by mal byt predsa optimalizovany na jazdu na nespevnenom povrchu.
02.10.2024 - 23:25:02
00
Jaiub napísal:
... Navyse ked vidim tie ohyzdne vidlice ala fatbike, len aby pojmuli 50 plaste.. :tmi: ...


Nejak podobne vnimam karbonove vidlice , ktore vyrobcovia paruju so stihlym ocelovym ramom. Ta disproporcia bije do oci :-D
02.10.2024 - 23:25:29
00
Jaiub napísal:
Ku baranom patria rychle a “tenke” plaste a nie mtb balony :-)


Podla coho urcujes co je rychle? Pozri si toto video, kde Dylan vyvracia presne tieto povery. Niektore tie ”balony” maju nielen nizsi valivy odpor, ale pri spravnom setupe este aj porovnatelny aerodynamicky odpor a dalsie benefity. Odporucam cele video, je tam mnozstvo velmi zaujimavych informacii a hlavny zaver je taky, ze prakticke merania mnohokrat dokazu uplny opak, co si ludia myslia.

thumb_up0thumb_down
03.10.2024 - 03:42:08
03
lubo_j Ja som napr. rad, ze sa taketo biky robia kedze som hladal vpodstate cestak, na ktory bude mozne nahodit ako rydzo cestne, tak aj allroad plaste do 38-40mm. S geometriou +/- cestaku a bez miliona pre mna zbytocnych montaznych otvorov, ktore by som nikdy nevyuzil. Jazdim v drvivej vacsine asfalt, ale stary rozbity lesny hruby asfalt, ktory si pamata este ruske tanky s mnozstvom vymolov, kamienkov a sktrku. Cestak som davnejsie predal, lebo na 26mm plastoch sa to nedalo normanle jazdit. A vyslovene do lesa uz chcem MTB. Urcite sa teda najdu ludia, ktorym vyhovuju aj tieto uzkoplastove CX/gravely.
03.10.2024 - 08:01:47
03
yojo napísal:
Podla coho urcujes co je rychle? Pozri si toto video, kde Dylan vyvracia presne tieto povery. Niektore tie ”balony” maju nielen nizsi valivy odpor, ale pri spravnom setupe este aj porovnatelny aerodynamicky odpor a dalsie benefity. Odporucam cele video, je tam mnozstvo velmi zaujimavych informacii a hlavny zaver je taky, ze prakticke merania mnohokrat dokazu uplny opak, co si ludia myslia.


Narazal som na dizajn, moj osobny pocit resp. preferenciu celku.. Skoda ze kazdy den nejazdime Unbound 200, aby sa ocenili xc plaste na gravely :-) Ale mozno to coskoro pochopia aj v profipelotone a zacnu obuvat race kingy..
Pre mna je gravel, moj gravel umocneny endurance cestak, s navysenym pohodlim, komfortom a bezpecim, moznostou jazdit jak lahke spojky tak bez vycitiek gran fonda na asfalte. A prave tento typ "gravelov" je pre mna spasou, inac by som k baranom snad ani nepricuchol. Takze som rad ze nie kazdy vyrobca sa zenie za co najvacsimy plastami, pretoze osobne po tom naozaj neprahnem ale uprednostnim napr. pekne linie. Ale sak kazdy nech si jazdi co chce ;-)
03.10.2024 - 08:23:43
02
No ved ja nevravim, ten bicykel je velmi pekny. Len mi to prijde skor ako endurance cestak a nie ako pretekovy gravel. Napokon vsak napr. Roubaix SL8 ma miesto pre 40mm plaste, a po osadeni odolnych plastov typu Specialized Mondo, Pirelli Cinturato atd bude super prave na taketo obcasne brazdenie nespevnenych ciest.
Ale ako pretekovy gravel by som chcel mat moznost pouzit sirsie spektrum plastov. A nemusi to hned byt Unbound, ale staci kuknut Cepove video z MSR v Graveli na Waagravel aka tam bola trat.
03.10.2024 - 09:38:15
00
https://m.pinkbike.com/news/magura-relaunch-the-gustav-pro-brakes.html

Prílohy:

Screenshot_20241003_151642_Gallery.jpg
Screenshot_20241003_151642_Gallery.jpg 48.55 KiB thumb_up0thumb_down

03.10.2024 - 15:17:21
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up