tam je vyčlenená rezerva pre radenie, čiže šlapať budeš za svoje, ale radiť sa ešte bude dať
01.10.2024 - 11:08:58
00
Vyzera, ze bude mat moznost aj automatickeho preradovania, pripadne preradovania bez pedalovania. Je v nazve AT.
01.10.2024 - 11:21:49
00
Prípadne nosiť so sebou malú originál SRAM baterku... Dá sa to prehodiť - vytiahneš káblik a zacvakneš baterku...
01.10.2024 - 11:22:55
00
automaticke preradovanie ? to akože uz nebudem stretavat tých "drtikolov" na najtazsom prevode, co zadkami hobluju sedlo ?
01.10.2024 - 12:46:33
00
Tak pochybujem, ze ti budu mat gen. 5 motor s automatikou AXS :D Ale inak mas recht, minule som stretol v lese takych dvoch starsich panov, ze idu kusok so mnou do takej stojky, lebo nevedli presne kadial a ked som pocul to preradovanie, tak som sa bal, ze zacnu zuby lietat aj z mojej kazety :D Masaker!
Mimochodom mam teraz bike v servise s (asi vadnym motorom), tak som zvedavy ako to dopadne.
01.10.2024 - 13:41:45
00
Sesulak napísal:
Vyzera, ze bude mat moznost aj automatickeho preradovania, pripadne preradovania bez pedalovania. Je v nazve AT.


Čo si mám predstaviť pod preraďovaním bez pedálovania?
01.10.2024 - 13:57:33
00
Ze ked preradim a nebudem slapat, tak sa spusti motor a otoci prevodnikom, aby preradilo. Sram taku technologiu uz ma.
thumb_up0thumb_down
01.10.2024 - 14:10:11
00
To fakt má zmysel takéto ďalšie "kurvítko" ? :-)
01.10.2024 - 14:24:52
00
Shimano to malo prvé, volá sa to u nich Freeshift. jednoducho zastaneš dajme tomu na križovatke a preradíš bez potreby šliapnutia do pedálu. prevodník sa odpojí od kľúk a sám urobí otáčky potrebné na preradenie na žiadaný pastorok. ale to je zas len pre ľudí čo nerozmýšľajú dopredu :) nepáči sa mi to z hľadiska, že už teraz sa neskúsení, resp. menej skúsení výletní cyklisti na ebajku dostanú hocikde a keď im dáme do rúk full automat ebajk tak to potom čo bude. tiež nie som žiadny trailhunter a skokan, ale keď občas stretnem na výjazde partičky na ebajkoch z požičovne, prilby na ozdobu hocikde len nie na hlave, baterky vybité po pár km, lebo prečo nejazdiť hneď na najvyššej podpore a tak podobne, to sa mi rozum zastavuje. ale to už sme OT
01.10.2024 - 14:25:06
01
Poprosím o vysvetlenie tohto systému. Veď ked´stojím a preradim musí sa otočiť koleso s kazetou., nie prevodník. Alebo sa to stane až pri následnom pohybe? Ešte je možnosť odpojiť kazetu od kolesa.
01.10.2024 - 14:33:10
02
sakra :D áno máš pravdu, ale v médiách to býva takto prezentované, nikdy som sa nad tým dáko nezamyslel :lol:

thumb_up0thumb_down
01.10.2024 - 14:43:30
00
Čiže benefit (podľa videa) to má vtedy, keď vyjdeš na kopec s ľahkým prevodom a počas zjazdu bez potočenia kľukami zhodíš na podstatne ťažší prevod, aby si si v prípade prvého zašliapnutia nenabil kolená, v horšom prípade hubu... Ale ruku na srdce - kto na to počas zjazdu myslí a komu sa to už nestalo? :-)
01.10.2024 - 14:51:44
00
Ja mám otázku. Kolega mi tvrdí,že dolu kopcom musí pripomoc vypnúť ináč pedále ťahá naprázdno. Je to možné ??Bosch neviem aká gen.
01.10.2024 - 14:57:24
00
Čo to znamená ťahá pedále naprázdno? Akože nemá záber? Alebo nemá podporu?
01.10.2024 - 15:00:50
00
Zaber
01.10.2024 - 15:01:11
00
keyboard_arrow_up