Mozno niekomu pomoze pri rozdohovani . . .
Po tyzdni a najazdeni 150 km.
Vyskusane vsetky rezimy, ECO je v pohode na rovinke, aj do mierneho kopca, ked nechcete uplne zleniviet
.
Rezim HIGH pozor, ak poriadne zaberiete do pedalov, tak na tretie otocenie kluk mate na tachometri cez 28 . . . obmedzenie je sice na 25, ale elektronika asi estihne tak skoro zareagovat, tak motor vypne o malinko neskor . . . Do kopca uplne v pohode aby som trosku parafrazoval, kluci, ono to jede uplne samo . . .
ECO som pouzil na rovine pri jazde ked tak fukalo, ze na normalnom by bola pre mna samovrazda tahat takto proti vetru
Test, na trase tam 25 km zapnuty rezim ECO, na par km do vecsich kopcov (biely kriz) zapnute auto, naspat 25 km zapnute zvecsa AUTO, na KAcin HIGH, spolu 50km, spotrebovanych 40% baterie.
Na displaji dobre vidiet zataz a odoberanu energiu, treba radit tak ako ked tahate za svoje. Do kopca na ECO a tazky prevod, pomoc na ukazovateli 3 palicky, po preradeni na lahsi prevod kleslo na 1, tym padom aj mensia spotreba. Treba radit, radit, radit . . . ulahcit nielen seba, ale aj motoru a baterke.
Pri vypnuti idete klasicky za svoje, aj ked sa rozbehnut pri tej vahe je o nieco tazsie.
Motor nemozem porovnavat voci ostatnym, ale subjektivne uplne v pohode, tichy, povedal by som ze az neskutocne tichy, bez problemov.
Celkovy dojem parada voci staremu klasickemu, z pohladu skoro dochodcu
, ked uz do kopcov nieje tolko sily.
Ale ma to aj svoje, nie ze chyby, ale ako by som to napisal, veci, ktore mi vadia, resp. na ktore si budem musiet zvyknut.
Display na priamom ostrom slnku skoro necitatelny aj ked je nastaveny kontrast na max.
Neskutocne hlucne radenie, ci smerom hore, alebo dole. Retaz doslova skoci na iny pastorok, za vydania hlasnej rany ako kladivom. Radenie je ale v pohode, presne.
Neskutocne hlucne
brzdy pri brzdeni - mozno sa casom zlepsi (platnicky), od prednej pocut suchot aj na volno.
Brzdy sa mi zdaju ako keby mekke - ked chcem rychlo zabrzdit, musim packu stlacit riadnou silou. Na starych Magura / Julie som potiahol packu a kolo bolo zablokovane . . . Ja viem ze fyzika nepusti, a brzdit by malo tak, aby neblokovalo kolo, ale Julia brzdila omnoho lepsie, ked sa ovladali s citom, tu ked by som potreboval casto prudko zabrzdit, tak budem mat v prstoch svalovicu.
Ovladanie radenia nema opticky ukazovatel, musite sa viac spoliehat na cit.
Radenie sa neovlada palcom a ukazovakom , ako som bol zvyknuty, ale len palcom. V prvych momentoch som s tym mal neskutocne problemy, po 150 km to uz je skoro v pohode, ide len o zvyk.
Ovladanie motora (displej) - trosku lepsia ergonomia alebo vnutorne usporiadanie mikrospinacov by potesilo, zda sa mi ze su dost daleko od kraja dosky plosnych spojov, nereaguje dobre na stlacenie uplne na kraji. Mozno niekto s dlhsimi prstami dosiahne na stred tlacitka, inac je potrebne zmenit na chvilu uchop riaditok.
Zakupeny zadny nosic nieje mozne korektne namontovat, pripojovanie tycky/tiahla maju koncovky striktne zvislo, zatial co zavitove otvory kopiruju tvar ramu, su teda sikmo vyosene. Navyse ak ho chcem do vodorovnej polohy nieje to mozne - pripojovanie tycky/tiahla su kratke, aj ked su v maximalne moznej krajnej polohe.