Arogancia - Navysenie ceny - Absolutne zla komunikacia.

Na vysvetlenie:

Mal som zaujem o bicykel znacky Electra. Nasiel som ho na oficialnej stranke dodavatela. Po komunikacii s obchodakom mi odporucil, ze si mozem urobit objednavku na ich webe a vyberiem si obchod kam to poslu. System nefungoval, tak som dostal kontakt na PecoBikes v Trnave.

Po dohode sme si odsuhlasili s PecoBikes model cez oficialny web Electra, kde bola aj MOC 549€. /podla webu odporucana/

Po potvrdeni objednavky som bol so strany PecoBikes viacmenej tlaceny do toho aby som co najskor prisiel pre bicykel /informoval som ich, ze som mimo SK a ze v tyzdni sa pren zastavim, zalezalo to od toho kedy pojdem pracovne do TT/ Znovu som bol zo strany PecoBikes tlaceny do toho, ze je mozne sa zastavit iba pondelok alebo utorok s tym, ze v stredu je pan Peciar na cestach /to bolo cele vysvetlenie/ az po komunikacii s obchodakom Electra som sa dozvedel, ze Peciar odchadza na tri tyzdne prec - on sam mi to nepovedal ani raz.

Ale ok, aj toto sme nejak prezili a vybavil prebratie bicykla v BA u nejakeho jeho kamarata - a tu nastava dalsi problem. Na oficialnom webe bola odporucana MOC 549€, sice odporucana, ale Peciar v ziadnej komunikacii nepotvrdil zmenu ceny ani nic podobne, prisiel som pre bicykel a cena bola zrazu o 40€ vyssia. Vtedy som prvykrat volal s panom Peciarom. Bolo to len arogantne hulakanie na zakaznika typu ja si mozem cenu navysit ako chcem a podobne. Jednoducho sa vyhovaral, ze on nic potvrdzovat o cene nemusi a ze jeho nezaujima ci si bicykel vezmem alebo nie a zlozil telefon.

Bicykel som samozrejme zobral aj s navysenou cenou, pretoze to bol darcek a za dva dni by som ho uz nikde nezohnal.

Navysenie ceny mam odkomunikovane s obchodakom aj s SOIkou. Uznali, ze sa to tak nerobi.

Snazil som sa komunikovat s Peciarom, avsak bez vysledku, absolutne ignoruje vyzvu na vratenie. Za 40€ by som si kupil u neho minimalne kosik a za dalsie peniaze svetla a doplnky, absolutne asi nerozmyslal, musel som si to kupit inde.

To len aby ste vedeli, ze v PecoBikes je to sice na oko uzasne ale realita je uplne inde.

Caute
21.02.2019 - 09:39:13
00
Kde sú na ich oficálnej stránke ceny pre EU a v eurách? Ja tam vidím iba ceny v dolároch pre USA.
21.02.2019 - 10:31:58
00
Myslel som oficialny web pre SK www.electra-bike.sk
21.02.2019 - 10:32:58
00
Aha. OK.
21.02.2019 - 10:34:33
00
Aby sme sa necudovali spravaniu Peciara

https://www.google.com/amp/s/mytrnava.sme.sk/c/amp/7778146/peciar-hlasoval-za-nepritomneho-poslanca.html
21.02.2019 - 11:46:15
00
Zdravim, po mojej aktuálnej skúsenosti s Pecobikes by som ich asi nikomu neoporučil.
Konkrétne som kupoval oceľovú vidlicu na fixedgear a ešte pred kupou som písal mail či tam bude pasovať cestná brzda. Čo mi samozrejme potvrdili. Vidlu som kúpil a namontoval spolu s brzdou. Keď mi prišli kolesa a nahodil som ich, tak som zistil že vidlica je krátka. Plast šuchá o brzdu a brzdové gumičky sú v najvyššej polohe asi 1,5cm pod brzdnou plochou rafika. Konkrétne mám krátku brzdu s rozsahom 39-49mm. Pofotil som to a napísal im mail, kde som popísal situáciu.
Prvá odpoved bola od pani, ktorá má nastarosti objednávky a maily, s tým že mám použiť brzdu s rozsahom a plast ktorý bude sedieť.
Na to som im odpísal, že problém bude vo vidlici a bude krátka, lebo aj keď som zhodil brzdu, tak medzi plášťom a vidlicou je asi 1-2mm medzera.
Na to mi už odpísal pán Peciar, s tým že oni s touto vidlicou problém nemali a poslal mi fotku biku kde bola náhodná s brzdou a údajne 23c plastom a spomenul že stačí navŕtať dieru vyššie. Na to som mu odpísal že moja bude potom určite kratšia. Ďalej sme som spomínal že som im písal už pred kupou, či bude brzda sedieť aby som sa takýmto problémom vyhol a nemusel niečo upravovať.
Posledná odpoved bola iba o tom, že to chápe, ale oni s touto vidlicou problém nemali.
Reklamáciu riešiť nejdem, nechce sa mi na to čakať a už vôbec sa mi s nimi nechce ďalej komunikovať.
Dieru prevŕtam, len ma zarazil ich prístup a neochota niečo riešiť. Čakal som, že keď sa pýšia niekoľkými rokmi skúseností, tak sa budú snažiť aby bol zákazník spokojny.
21.04.2021 - 08:07:23
00
Ahojte.

Hneď na úvod by som chcel povedať že sa pokúsim napisať len "gro" celej tejto sitúacie, aby to rozsahovo nebolo ako slohová práca...(ale asi bude :D)

A zároveň by som chcel poznamenať že niesom nejaká konkurencia ktorá si tu ide niečo vymýšlať s úmyslom niekomu uškodiť.

K veci...

Rozhodol som sa po nejakej dobe si zadovážiť gps zariadenie na svoj cesťák, a po prečítaní x/y recenzii som siahol po Wahoo Elemnt Roam v2 + hruďák

Kedže mám kamarátku v jednom nemenovanom obchode kúsok odomňa, poslal som link na wahoočko či ho nevie zohnať... Prípadne mi na to spraviť nejakú lepšiu cenu...

Link bol z hore uvedeného eshopu pecobikes . sk . Na to mi kamoška odpísala že dotyčného poznajú a nejakú dobu s nim spolupracovali nech to kludne objednam od neho prípadne mu mám zavolať a dohodnúť sa s ním...

Prebehol telefonát kde som sa pýtal nejaké info ohladom zariadenia, cenu, a že či by to mohol vziať aj blízky kamarát na svoju firmu...

Po telefonáte som mal dobrý pocit, zároveň som mal odporučanie od kamošky z obchodu + 4.6* na googli ma utvrdilo že to teda vezmem ( aj gps aj hruďak).

Volal som teda kamošovi nech mi to vezme na firmu, a poslal mu link. Trošku tam bola motanica s tým že nový model hruďaku od wahoo nemal na eshope. Čiže kamoš zatial na firmu objednal GPS. A potom samostatne som spravil ja objednávku na hruďak keď ho pridal na web... Tým pádom to boli 2 samostatné objednávky...
Čo som bol milo prekvapený na hruďak mi dal peknú zlavu...
Následne sme si len zavolali nech to pošle spolu a zjednotí do jednej objednávky pod kamošovu firmu...

Približne o 3 dni nám kurier doniesol na firmu balík kde sme vyplatili cash dobierku. A mne už neostávalo nič iné len sa radovať že si nebudem musieť pri jazde na biku púšťať na mobile " sporttracker" a zaznamenavat si jazdy :D....

Bohužial moja radosť trvala cca 6minút. Po odbalení som hneď zbadal že sa jedná o starý model wahoočka v1.
Hneď som volal do pecobikes kde som mu oznámil že som si prevzal staré zariadenie. A objednávali sme model V2.
(samozrejme sme to mali v objednávke).

Ostal som úplne zarazený keď pán "majitel" reagoval dosť arogantne a doslova so zvýšeným hlasom reagoval že určite mi neposlal starý model a mám si to preveriť. Že ich objednával v júli, a určite by mu výrobca neposlal starý model kedže sa už nevyrába...V zápätí som mu povedal že určite to je model starý lebo základný ukazovateľ je microUSB nabijáci port, a utopené tlačítka....
Nato vyhukol do telefonu "NEMÁM NATO ČAS !!! POŠLITE MI TO DO EMAILU"

No po tomto telefonáte možem úprimne povedať že som mal také nervy ako dlho nie...
Ale vravím si okay. Klud... prever si či sa náhodou nový model nerobil aj s microUSB....

Volal som teda do Mtbikeru a overoval si či som ja mimo, alebo pánko z PECOBIKES....

Samozrejme mi potvrdili že mám staré zariadenie...

A potom to vypuklo...Začali rôzne bájky, výhovorky, a nezmysli, dokonca potom aj krivé obvinenia že či som zariadenie náhodou ja nevymenil, že on mi nemusí veriť. Dával mi voucher v hodnote 50eur na ďalši nákup.
Kde ja už som normálne neveril vlastným očiam čo čítam...
Bolo tam tolko aspektov toho že nás chcel úmyselne oj*bať že som dostával rady že to mám nahlasiť na SOI.
Jedna velmi zvláśtna vec bola že od hruďáku sme faktúru mali. Ale od wahoočka nie... :D
Začali dalšie omáčky že to máme v spame atď. (samozrejme že nie)

Záverom sem hodím celú emailovú komuníkáciu a urobte si o tom obraz každý sám...
Mne to prišiel ako pokus o podvod. Že si jednoducho nevšimnem že som si prevzal starý model V1.

(PS: celú situáciu som potom riešil s právnikom čo ako spraviť. Kedže "firma" nemá nárok na odstúpenie od zmluvy. Lenže tu bol jeden dôležitý faktor že ja som to nešiel vracať z dôvodu že sa mi to "nepáči" . Ale že som zaplatil Wahoo Elemnt Roam V2 a dostal som V1.
Bol som tam osobne mu to vrátit na jeho "obchod" keď to tak môžem nazvať. Kde mi na 80% vecí odopovedal že sa somnou nebude baviť....
(Po 3týždňoch motaníc sme získali peniaze nazad...)

Snaď to bude zrozumitelné na prečitenie. Každý detail som neopisoval. A ja dúfam že takýmto špekulantom ako je eshop pecobikes čoskoro dozvoní a karma ti to vráti minimalne tolko krát ako si mi ty narobil zbytočných opletačiek !

Prílohy:

Final 1.jpg
Final 1.jpg 87.13 KiB thumb_up0thumb_down

FinalP2.jpg
FinalP2.jpg 45.72 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil Olo89 dňa 06.09.2024 - 21:11:22, celkovo upravené 2 krát.

06.09.2024 - 20:23:45
11
Nenapisal si cenu, za ktoru si ho kupil, to by ma zaujmalo.
06.09.2024 - 20:41:10
00
totti7210 napísal:
Nenapisal si cenu, za ktoru si ho kupil, to by ma zaujmalo.


Mal ho dobe vytvorenia objednávky za 350€ s dph. Všade vtedy bol za 389€ a viac.
Hrudný pás mal pôvodne za 89€ a cenu spravil na 73€.
06.09.2024 - 20:45:53
00
Olo89 napísal:
Mal ho dobe vytvorenia objednávky za 350€ s dph. Všade vtedy bol za 389€ a viac.
Hrudný pás mal pôvodne za 89€ a cenu spravil na 73€.

Tak cena nebola nijako extra “podozriva”.
06.09.2024 - 20:48:53
00
Ja ti neviem ale kvôli pár eurám takto špekulovať a prísť o rok záruky...
Každopádne díky za info, určite od nich nikdy nič neobjednám pri takomto jednaní.
06.09.2024 - 20:52:04
01
Možno karma.....ty si chcel oj*b*ť štát o DPH a oj*b*l niekto iný teba 😉
07.09.2024 - 10:38:33
05
keyboard_arrow_up