rs955i bolo to použité s trocha nadsádzky... V časoch keď sa riešila ešte Euro 7.
03.09.2024 - 06:58:04
00
Zhruba 1000-1500m😃
03.09.2024 - 07:08:50
00
Len ti ludia, ktori nerespektuju realitu sedia aj v Bruseli a stanovuju nerealne ciele.
Naozaj tie vynimky v emisiach pri Euro6 normach neboli hlupe.
Pokryvali velmi male percento prevadzkovych situacii (okrem stavu studeny motor po starte) a negenerovali vyznamne viac skodlivin.

Rozhodnutie, ze motor ma splnat emisne limity "za vsetkych podmienok" hovori, ze ten clovek je bud hlupak, alebo ma ine ciele, ako verejne prezentuje.
03.09.2024 - 08:55:01
00
to sú tkz. Turkovia :D
03.09.2024 - 09:04:41
00
Problém, keď beriete údaje iba z médií, je, že tie údaje sú predžuté novinármi. No a tzv. motoristickí novinári a youtuberi vedia posúdiť ladné krivky nového faceliftu, ale (až na výnimky) nie technicko-legislatívne detaily. Iba preberajú informácie odinakadiaľ, nehovoriac o tom, že sú to všetko petrolheads. Navyše sú dlhodobo priamo ovplyvňovaní výrobcami (prezentácie, letenky, hotely, večere, giveaways... ) ktorí ich prostredníctvom robia marketing.

Faktom však je, že EURO 7 nemusí byť spĺňané "za všetkých jazdných podmienok", ako radi hovoria novinári a absolventi školy života na internetoch. Podmienky, pri ktorých musí auto spĺňať Euro 7, sú presne dané:
- teplota: 0-35°C; ak je teplota v rozmedzí od -10 do 0 a od 35 do 45, tak je 60% navýšenie limitov
- nadmorská výška: do 700 m; ak je nadmorská výška vyššia, tak je 60% navýšenie limitov
- maximálna rýchlosť: do 145 km/h; pri rýchlosti do 160 km/h je 60% navýšenie limitov
- prostredie jazdy: kdekoľvek (teda nie ako pri EURO 6e, kde to bolo na tretiny mesto, vidiek a diaľnica).
- studený štart (prvé 2 kilometre): keď je výkon v prvých 2 km menší ako 20% max výkonu, ak je väčší, tak 60% navýšenie limitov.
03.09.2024 - 09:50:08
110
Palo TT napísal:
A nemaju tie velke stacionarne motory privod CNG cez ruru? To im vozia LPG vo velkom? Ci ten kompresny pomer plati vseobecne pre oba?
Prednedavnom spominany motor z Nissan Qashqai e-power ma variabilny kompresny pomer 8:1 az 14:1. https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_KR_engine

pri cng (zemny plyn) moze byt este o chlp vacsi kompresny pomer.
rozvody cng potrubim nie su vsade bezne, su oblasti kde rozvoz plynovych flias ci rozvoz cisternami do podzemnych zasobnikov je standard.
ako priklad, na sk asi nikdo nejde na vykurovaci olej, ale v rakusku to je normalne. :)
03.09.2024 - 11:55:55
00
Jaroh Tie upravy, ktore si uviedol, su kompromis a dostali sa do EURO 7 po dlhych rokovaniach. V povodnom navrhu to bolo fakt debilne napisane v style "za kazdych podmienok". Na to som narazal.

Aj ked musim priznat, ze moj prispevok vyznel tak, ze to v EURO7 stale tak je. Dakujem za doplnenie a upravu.
03.09.2024 - 13:17:17
00
ked vies ze 90% ludi bude mindzovat cokolvek navrhnes mas dve moznosti... navrhnut co sa da dosiahnut a ludia ti to omindzuju a musis ustupit. alebo navrhnut nerealne a potom sa tvarit aky si spravil super kompromis :) treba si uvedomit ze nebyt tych blbych uradnickov tak pri hustote premavky v europskych velkych mestah by sme sa udusili, nebyt "nezmyselnych" noriem.
03.09.2024 - 20:59:45
06
O LPG
https://www.auto.cz/martin-vaculik-zpovida-experta-na-lpg-jak-je-to-s-prestavbami-modernich-aut-153711
04.09.2024 - 22:10:19
02
Viete odporučiť nejaký držiak na telefón?
Mám taký ten klasický do ventilácie, ale bojím sa, že mi vyláme mriežky a v zákrutách sa preklápa.
05.09.2024 - 20:30:30
00
Nepatrí to do tejto témy, ale niečo ti odporučiť viem. Ak máš na telefóne akýkoľvek kryt a nevadí ti na neho nalepiť si kovový kruh, tak ti odporúčam magnetický držiak. Sám ho používam už cca 2 či 3 roky a telefón mi drží parádne aj pri naozaj veľmi prudkých zmenách smeru jazdy.

Ide o tento magnetický držiak, ktorý kúpiš či už v Alze, alebo v ktoromkoľvek inom obchode s elektro tovarom.
05.09.2024 - 21:17:57
00
Dá sa kúpiť aj kryt ktorého súčasťou je ten magnet.
06.09.2024 - 04:35:08
00
Držiak s magnetom sa vylučuje s plnohodnotným používaním mapových aplikácií [ prestane fungovať kompas ] a neviem ako je to s NFC, ale asi si treba dať bacha kam to človek lepí ...
06.09.2024 - 07:04:01
00
Mapové aplikácie to nijako neobmedzuje (nie, neprestane fungovať kompas), neviem odkiaľ taký blud máš. A NFC taktiež nie je nijako obmedzené. Denne platím v obchode za nákupy telefónom. Jediné obmedzenie, ktoré ten pliešok nalepený na kryte spôsobuje je fakt, že nefunguje bezdrôtové nabíjanie, keďže na úrovni cievky v telefóne, je nalepený ten kovový pliešok.

Za tú dobu čo to používam, to mám už na druhom telefóne. Používajú to aj bratia, a tiež aj niektorí známi.
06.09.2024 - 07:09:49
01
Mne sa veľmi osvedčil tento gravitačný. Telefón doň akoby zavesíš. Je do mriežky, ale nemal som pocit, že by jej ublížil. Samozrejme sa mriežka nedá zatvoriť.
V lete je to výhodné umiestnenie, lebo klimatizácia chladí telefón, keď sa hreje nabíjaním, navigáciou...
V zime mu kúrenie neprospeje.

https://www.aliexpress.com/item/33026908967.html

Už ho ale nepoužívam. Kúpil som nové auto, kde je málo miesta pre mriežku - zavadzia displej. Ale ani neporetbujem telofón - android auto to rieši. Ale zas chýba to chledenie. Takže všeko má klady a zápory.
06.09.2024 - 07:16:18
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up