Pridám vlastnú smutnú skúsenosť (s dobrým koncom), na aute s jedinym zámkom (na dverach vodica) sa po dllhsom nejazdeni (par týždňov) vybila baterka ... A zamok uz skor nefunkcny, nesiel zastrčit kluc - povodne podozrenie, ze tam niekto nieco napchal sa ukazalo ako neopodstatnene, po zisteni, ze tieto zamky 'odchadzaju', casty problem.

Aj som preventívne kupil okno (z bazáru, za par €), no našťastie sa mi podarilo otvorit nedestruktivnou metodou...
No pocit vlamaca do vlastneho auta (navyše na verejnom priestranstve): na nezaplatenie ;)
01.09.2024 - 23:03:55
00
Ktoré auto nemá zámok na kufri?
Ty jeden tajnostkar :makeup:
01.09.2024 - 23:16:23
00
Izzy, ale Ty zijes vo svete veteranov. :D Ktore dnesne auto ma zamok na kufri? :D
01.09.2024 - 23:20:57
07
Zámky sú, len kľúčové dierky sa minuli.
01.09.2024 - 23:26:05
04
Btw ako sa otvara kufor, ked sa vybije baterka? Idealne na ceste, ak v kufry su baterka, trojuholnik ci vesty? Existuje univerzalna ficurka?
01.09.2024 - 23:32:16
00
Ako sa Ti moze na ceste vybit bateria? To by Ti musel zlyhat alternator a musel by si dost dlho ignorovat cervenu kontrolku a neskor diskoteku na pristrojovom paneli. A aj tak by si kufor otvoril, lebo ved mas auto odomknute a na cvaknutie zamku by v baterii este energia bola. Ale samozrejme zvnutra by si mal vediet zamok mechanicky otvorit ked prelezies do kufra.
01.09.2024 - 23:38:59
02
will napísal:
Honda s ich e:Hev hybridom ma tento koncept serioveho hybridu.

Koncept "ciastocny" seriovy hybrid bez prevodovky ma aj Outlander od Mitsubishi. Ten je PHEV a prejde na ciste elektro cca. 50km. To sa mi paci este viac. Ale to samozrejme zavisi od toho, ci to mas kde vecer dobijat - garaz, rodinny dom, pripadne vyhradene miesto priamo pod balkonmi.
Ako LPG pozitivnemu sa mi paci aj Renaultacky koncept (E-TECH) - jednoduchy atmosfericky motor a 4 stupnova automaticka prevodovka + 2elektro motory. Elektrika riesi vacsi rozostup medzi prevodmi. Tusim robia HEV aj PHEV prevedenie. Dacia to snad casom ponukne aj ako LPG :)
Konecne som pochopil tie skratky MHEV < HEV < PHEV < EV
+ do toho seriovy vs . paralelny pripadne. oboje.

Odbocenie od elektro - novy Hyundai Santa Fe snad vyrabaju v Nitre a lepia len ine logo :) Dnes som ho videl nazivo. Zaujal velky zadny previs.
https://www.youtube.com/watch?v=jv_BXlmlMLI
02.09.2024 - 10:20:42
00
mne zase pripomenul tohto mojho oblubenca
https://www.ford.com/suvs-crossovers/flex/2019/
02.09.2024 - 10:28:22
01
Ako LPG pozitiv si myslim, ze e-tech je zbytocne komplikovany. BRC ma prestavby Toyotackeho hybridu. Benzin 2.5 v Ravke sa da prerobit za priblizne 2000 a 2.0 benzin v Corolle za 2400. Za podobnu cenu sa daju prerobit aj najnovsie TSIcka. Za poslednych 5 rokov sla cena prestavby vyrazne dole (bolo to asi 3000 eur) a navyse uz nie je nutne stale palit 10-20% benzinu. Najdu sa tu ale vynimky.
02.09.2024 - 10:34:09
00
Škoda, že sa nerobia autá aj čisto s motoromi na LPG, proste bez benzínu. To by mohla byť alternatíva na prechodné obdobie, nie?
02.09.2024 - 10:44:24
00
V Taliansku sa dali kúpiť, Fiat vyrábal roky, ale tie nové emisné normy tomu neprajú a vývoj čisto LPG motora by bol drahý
02.09.2024 - 10:46:55
00
Nikdy neboli, vždy to boli prerábky bežných benzínových áut.
02.09.2024 - 10:49:11
00
Izzy68 napísal:
mne zase pripomenul tohto mojho oblubenca
https://www.ford.com/suvs-crossovers/flex/2019/

Ty si mi pripomenul pogoooglit, ako je na tom roky slubovany Bigster. Uz coskoro. To bude miestny hranatejsi hit nielen na SVK. Skoda toho sikmeho zadneho okna.
https://magazin.autobazar.eu/dacia-bigster-prve-foto-novinky-s-mega-kufrom-clanok8332.html
https://www.youtube.com/watch?v=pr7AOWEnL5k

skynet LPG motor bez benzinu nedava moc zmysel, lebo tie paliva su velmi podobne. Aktualne jedine tovarenske auta/motory na LPG ma Renault/Dacia.
Motor (100 tce eco-g ) je sice turbo a trojhrncek :( , ale nepriamovstrek a bol specialne navrhnuty pre LPG.
Ja mam jasno v tom, ze moje dalsie auto bude Jogger s tymto motorom. Aktualne MCV I s dorobenym LPG (motor je bi-fuel na benzin/etanol, takze ma spevnenu hlavu/ventily).

TSI a Japoncom by som sa pri prerabke na LPG osobne vyhol. TSI aj tak potrebuje pristrek benzinu (tusim 4:1 sa dava) kvoli priamemu vstreku (chladenie vstrekovacov). Koncern zabil LPG ukoncenim motorizacie 1.6MPI - Oktavka Tour pred viac ako 10rokmi.


Naposledy upravil Palo TT dňa 02.09.2024 - 11:37:04, celkovo upravené 2 krát.

02.09.2024 - 11:00:18
00
Prečo by to nemalo zmysel? Proste nemaš dve nádrže, nemusíš tankovať benzín. Jazdiť len na LPG práveže dáva zmysel, veľká nádrž dajme tomu na 100l LPG a aby nezaberala miesto v kufri. LPG sa dá natankovať všade.
02.09.2024 - 11:04:28
00
Prichadzas o univerzalnost a za to je ten prinos volneho miesto namiesto nadrze maly. To naozaj nikto vyrabat nebude. Vsak aj tovarenskych aut s LPG je minimum.
V Rakusku spocitas LPG pumpy na prstoch jednej ruky :)
02.09.2024 - 11:09:30
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up