Nie je efektivnejsi.

thumb_up0thumb_down
30.08.2024 - 23:14:21
11
Tá vychytávka s oknami funguje aj cez kľúč, nie len DO. Skús podržať kľúč v krajnej polohe a okná pôjdu dole/hore. Na Toyote mi tieto veci nefungujú. 🥺
31.08.2024 - 07:04:38
01
Na VAG je už ale väčšinou zámok schovaný pod krytkou, resp. slúži na núdzové otvorenie, keď nejde centrál cez diaľkové. Na Alhambre mi to šlo, lebo tam bola možnosť ešte mať centrál aj bez diaľkového ovládania, ale v súčasnosti už kľúč pri odomykani nedávam do žiadneho zámku, tak pri moderných autách to už možno ani nefunguje
31.08.2024 - 09:02:15
00
cisty napísal:
Tá vychytávka s oknami funguje aj cez kľúč, nie len DO. Skús podržať kľúč v krajnej polohe a okná pôjdu dole/hore. Na Toyote mi tieto veci nefungujú. 🥺


Na mojom aute (Kia MY23) sa to dá povoliť/zakázať v setup menu. Z výroby to bolo vypnuté.
Skús sa pozrieť, či to nemáš vypnuté.
31.08.2024 - 09:32:35
00
Funguje to aj na novších napriklad golf 8 posledna generacia diaľkovým otvorí všetky okna takto je to aj v návode: Komfortné otváranie a zatváranie
Okná môžete pri vypnutom zapaľovaní zvonku otvárať a zatvárať kľúčom od vozidla:
Tlačidlo odomykania alebo uzamykania na kľúči od vozidla podržte stlačené.
Alebo: Vo vozidlách s bezkľúčovým systémom uzamykania a spúšťania Keyless Access: Prst podržte niekoľko sekúnd na ploche senzora pre uzamknutie na kľučke dverí, kým sa okná nezatvoria Keyless-Access. Kľúč od vozidla sa musí nachádzať v oblasti dosahu.
31.08.2024 - 12:12:01
00
Myslel som otočením kľúča v zámku.
31.08.2024 - 12:57:36
00
Jezus napísal:
Nie je efektivnejsi.

V tom teste ten rozdiel nebol velky, resp. ziadny pri mestkej prevadzke. Napadlo mi pozriet spritmonitor - realita je horsia v neprospech Nissanu.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/986-Qashqai.html?exactmodel=e-power&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/2074-Corolla_Cross.html?fueltype=2&powerunit=2
Na jednej strane jednoduchsie auto (bez prevodovky) na druhej variabilna zmena kompresie = zlozitejsi motor, ktory nie je overeny casom.
Asi budu dovody, preco su zatial ?jedini? s cistym motor-generatorovym konceptom. Sikla by sa bateria navyse na dojazd mestkych 50km a dobijanie zo siete. Ale to by zase auto predrazilo a zvysilo uz dost vysoku hmotnost.
Uvidime, co kamos casom poreferuje. On nejazdi vela a potreboval pohodlie do mesta. Zatial chvali ticho v kabine, pohodlne nastupovanie a studuje manual :)
31.08.2024 - 13:12:54
01
Ja som ho jazdil asi dva mesiace ako náhradné vozidlo, je to celkom zaujímavý koncept, ale žeby to bolo nejak úspornejšie by som nepovedal, teda nie je 😃 Dalo sa tam hrať s rekuperáciou, vedel na elektromotor bez spalovaka prejsť pár km, podľa stavu batérie, čiže najmä v meste za pomalej jazdy. Má to aj e-pedal, kedy jedným pedálom sa dá ovládať auto, to som našiel využitie pri jazde v kolónach, trebalo si na to len zvyknúť... A tá hlučnosť, keď som šiel v ňom prvý krát, zľakol som sa, keď zapol po 1-2 km benzínový motor, taký neprirodzený zvuk monotónny, ale dá sa na to časom zvyknúť... A teda najmä to zrýchlenie bolo na ňom návykové 😃
31.08.2024 - 14:12:36
00
K oknám - na VAG kedysi fungovalo aj automatické zatvorenie okien (aj strešného), ak pri zamknutom aute a otvorených oknách dažďový senzor rozpoznal dážď (= kvapky na čelnom skle).

Ale nemám také auto, aby som to overil.
31.08.2024 - 20:06:52
00
ale len pri starsich typoch dazdovych senzorov. na mojom golfe 7.5 to uz nejde. len doplnim ze funkciu treba aktivovat cez diagnostiku. by default je vypnuta
31.08.2024 - 22:09:43
00
Išlo to len do roku 2013 či koľko. Dovtedy dávali iný dažďový senzor. Mne to na octavii 2014 už nešlo a vlastne ani na passate z 2011, keď tak spomínam. Na g7.5 som to už ani neskúšal. Vraj kvôli bezpečnosti, ale neviem čo je na tom pravdy.
31.08.2024 - 23:08:20
00
Palo TT Honda s ich e:Hev hybridom ma tento koncept serioveho hybridu. Rozdiel ale je v tom, ze pri ustalenej zatazi pri urcitom rozpati rychlosti (cca 80-120kmh) honda spaja spalovak napriamo s kolesami a vynechava tym prevod energie.
Spalovak je stvorvalec v atkinsonovom cykle - podobne ako Toyota, ale vynechavaju CVT prevodovku.

Spotreba na spritmonitore je porovnatelna s Corollou, len civic nie je SUV, takze je este cosi nizsia.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2023&power_s=180&power_e=190&powerunit=2

Osobne sa mi ten hondacky hybrid paci viac ako toyotacky. Normalne jazdis na elektrinu, motor sa vypina castejsie, a na dialnici jazdis na spalovak.

Len neviem aku spotrebu ma pri cca 140, lebo honda tvrdi, ze v cisto spalovacom rezime ide len do 120kmh a potom sa zase prepina na elektromotor. Ale podla spritmonitora to asi az take zle ako pri nissane nebude.
01.09.2024 - 19:28:11
00
misoR napísal:
Myslel som otočením kľúča v zámku.


Aha, ja som hovoril o DO.
Kľúč do zámku neviem dať.
01.09.2024 - 20:07:50
00
Kice Druha cast Tvojho prispevku je celkom smutná. :-D
01.09.2024 - 22:14:51
01
Izzy68 nuž čo narobím, zmier sa s tým :-)
Môžeš to brať ako spieva Muller: "Vraj zmenila si číslo a do zámku nepasuje viac môj kľúč."
Alebo technicky, že kľúčova dierka dverí auta je schovaná pod krytkou, ktorú treba vypáčiť.
Ale máš pravdu. Obe verzie sú smutné. :-)
01.09.2024 - 22:26:38
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up